Show je minder dan 15 euro weggooihorloge

Ik speur heel vaak naar Chinese goedkope rommel. noem het de Metadon voor de watchflipperaar. Ik draag ze vaak of geef ze weg. Waar maken ze het voor denk je soms en dat klopt ook vaak. Mijn pa is overigens heel blij met zijn Guanqin. Kan je voor minder dan een tientje op de baai scoren.


Of een echte Casio voor 14 euro!!!

Laat ze allemaal zien. De bekende en onbekende merken.

4 likes

Ik heb een heel cool horloge in die prijsklasse.

10 likes

Kom dr maar weer in @Motormuis

2 likes

Je bedoelt deze?

11 likes

:sunglasses:

2 likes

Mijn eerste digitale horloge ooit. Toen ik me nog kom vermaken door te proberen de stopwatch op precies 1 seconden en 0 honderdsten stil te zetten.

9 likes

Ja Skmei is toch wel een super budget merk. Mudmaster hommages voor 7 euro!!!

Denk niet dat er hier een discussie a la Rolex vs Steinhart los barst maar het is toch wel schaamteloos. :smiley:

3 likes

Mijn laatste aanwinst in deze prijsklasse:

6 likes

Neppe duikring, knoppen die niks doen, vastgelijmde wijzers op de wijzerplaat en de waterdichtheid van een rieten mandje, en dat allemaal voor minder dan vier Euro thuisbezorgd. :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

4 likes

De goede oude tijd.

MeToo

Soli

Deze voor precies 10,70. Voelt niet eens echt veel gammeler aan dan een Casio.

1 like

Screenshot_20180206-225931

Mijn Curren… ziet er mooi uit van afstand
Voor 10,53 gekocht.

Zo kocht ik eens nep-Diesel voor te veel geld (17,55) na 3 dagen begon die al te haperen…
Deze heb ik in het gras gelegd naast een fietspad… uurtje later was die weg.

Die Curren mag iemand blij van worden in de kroeg

4 likes

Klusdag vandaag en daarom een HMT van een tientje. Loopt nog nauwkeurig ook :grinning:

6 likes

Mijn oude GEOX horloge dat ik kreeg bij een paar schoenen wat jammer toch dat ik die ben kwijtgeraakt kuch kuch

en toch blijft het een leuk horloge !

De Sinobi Clown. 15 dollar inclusief verzenden. In een opwelling gekocht, draag hem ook nooit meer.
Denk dat het maar mijn vakantie horloge wordt ofzo.

8 likes

drawn-watch-hand-watch-11

Ik ga resoluut voor deze! Ik weet de exacte prijs niet meer, maar het zal ongeveer de kostprijs van een balpen zijn geweest.

copyright the interwebs!

3 likes

New old stock uit de jaren ‘80, met doos en papieren, voor precies een tientje. Inclusief de nieuwe batterij. Gevonden op de Rikketik en gekocht omdat m’n opa precies dot model droeg.

6 likes

Mijn beste,

€ 5,- koste dit merkloze kwarts horloge!!
Het was mij destijds vooral om Herman Brood te doen!!



Orologio Signaturis Temporis :wink:

10 likes