Show je minst gelikete horloge!

Klopt, maar de Seiko wint het.

1 like

Houden zo; Ik probeer me ook zo min mogelijk aan te trekken van wat een ander van mijn horloges vindt. :+1:
Als is beïnvloeding door andermans mening wel menselijk volgens mij. :blush:

1 like

Deze is niet heel lelijk toch?

2 likes

Even wachten tot de volgende new kids in de bios, dan kan 'ie weer

2 likes

Jaren 90 geïntegreerde stalen banden zijn niet echt mijn ding, iets te druk. :thinking:
Maar wel een bijzondere Tissot, een autoquartz; zie je niet vaak. :+1:

2 likes

Ook niet echt een eerlijke vergelijking haha

1 like

Dat dan weer wel :grimacing:

Het bandje krijgt overigens wél een like van mij :wink:

2 likes

Reden voor mij om deze geen like te geven is omdat ik hem te rommelig vind. Veel teveel verschillende lettertypes, fontgroottes, soorten streepjes etc. Maar dat geldt ook voor het origineel, die zou van mij ook geen like krijgen. :thinking:

Is overigens een algemeen probleem van “haute horlogerie” met veel complicaties. Knap dat ze zoveel functies in een mechanisch horloge weten te stoppen, maar het levert vaak wijzerplaten op om van te gruwen. :grimacing:

1 like

Die middelste heeft toch een vk64?

Hier zal hij wel likes krijgen maar veel positieve opmerkingen in mijn omgeving krijg ik niet. Pas als ik vertel dat het het horloge van Tom Cruise is uit Mission Impossible vinden ze hem ineens gaver…:roll_eyes:

DW-290. Geen G-shock maar wel de specs. Echt onverwoestbaar. Hij is nog te koop en voor een mooie prijs. Als deze uitverkocht is wordt het een icoon.

1 like

Mijn NIVAROX penanker. Ik dacht dat ze alleen maar veertjes maakten maar blijkbaar ook hele horloges. Of is het een LIBON met NIVAROX veertje? Vragen, vragen, vragen…

3 likes

Hmm, Libon komt niet voor in Mikrolisk maar Sibon wel:

Vele vragen en zowaar een antwoord, het is een Sibon met een mooi veertje (denk ik) :relieved:

2 likes

Aha! Die antieke L blijkt een antieke S te zijn. Dank je Harpoen!

2 likes

Dat valt al bij al goed mee, maar na jaren te dragen was ik hem wat beu gezien denk ik.

1 like

Geheel onterecht natuurlijk

1 like

Na jaren dragen hield hij plots op, ik vond het zonde hem weg te gooien dus bracht ik hem binnen met mijn lokale Tissot verdeler, die stuurde hem terug naar de fabriek en daar is het horloge volledig terug in orde gezet Nieuw originele stalen band, nieuw mouvement,
Nieuwe wijzers en alle dichtingen vervangen + watertest. Voor de prijs van 289 euro bolt hij terug als nieuw maar wordt nog zelden gedragen.

2 likes

De Citizen Nighthawk. Niet dat deze niet gelajkt wordt op dit forum, quod sic, maar omdat ik denk ik wel van vijf verschillende vrouwen in mijn directe omgeving kritiek heb gehad… vaak ongevraagd zelfs :sweat_smile:

“It is an eyesore”
“Dit is je minst leuke”
“Nee!”

Oplossing: er is nu een andere vrouw

6 likes

Like voor het verhaal, foeilelijk klokkie, alsof de cijfers in de uitverkoop waren :rofl:

1 like

Mooi dat ze hem toch nog repareren konden :+1:
Bijzonder ding; leuk om te bewaren inderdaad.

2 likes