Show je minst gelikete horloge!

De bedoeling van dit topic is dat je dan zegt welke en waarom, anders is je opmerking niet meer dan een teaser…

Ah, mooi!

1 like

Want quartz, Chinees en een schaamteloze kopie.

4 likes

Dit is idd getver :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Dit zou ik inderdaad niet liken. Ik snap het origineel al niet.
Een Royal Oak vind ik een lelijk jaren 80 ding dat waar ze allang mee hadden moeten stoppen. En om daar dan een look-a-like van te gaan maken… :face_with_raised_eyebrow::smirk::persevere:

4 likes

Eensch! Maar nu heb je wel onze prinses aan t huilen gemaakt :joy:

1 like

Valt mee denk ik, hooguit “zoo boos” :innocent:

En om maar even bij de steentjes te blijven; denk dat dit mijn minst gelikete horloge is:

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/2X/b/b6aa27257d89b14c69dfc09a355e9c81e8e195ba.jpg

Is ook wel ongeveer mijn minst gedragen horloge, dus ik denk dat ik ergens wel begrijp waarom. :sweat_smile:

5 likes

Mijn opmerking is niet meer dan een teaser, goed gezien. Carry on.

1 like

Wat een kleur ook :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik houd wel van een beetje kleur en ik had al een paars shirt, dus ik dacht: doe eens gek, ik koop daar een horloge bij. Nu is de keuze is paars niet zo groot, dus ik kon kiezen uit een Diesel of deze Swatch. Het is deze geworden. Denk dat ik het ding nog geen 10x om gehad heb, dus ligt al jaren zonder batterij in de box. :sweat_smile:

Misschien dat ik in een gekke bui er weer eens een batterij in plug en hem om de pols slinger. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ga los, paarse shirt weer aan, ding om de pols en ff een plaatje hier dumpen! :rofl:

2 likes

Ik denk dit prachtig verkleurde stukje techniek van een jaar of 23 geleden. Als eerste eigenaar nog steeds mooie herinneringen aan.

Maar ja, verkeerde merk, dus geen likes :slight_smile:

2 likes

Voor de gelegenheid voorzien van een nieuw bandje

2 likes

Kijken of we die likes in de min kunnen krijgen.

Let vooral ook op de rechte eind links en de met de hoogste precisie aangebrachte lumen.

3 likes

Bij zo’n kastvorm met “hidden lugs” is daar niks mis mee, dan heb ik dit liever dan van die gapende blikken end links :wink:

2 likes

Maar wat nou als je minst gelikete horloge ook bijna geen likes krijgt in dit topic? :thinking:

New topic: Show hier je minst gelikete horloge van het Show je minst gelikete horloge-topic… Wat we wel niet allemaal over hebben voor een paar likes he :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Vanuit de “juiste” hoek kun je hem wel behoorlijk onder de rok kijken, kan toch niet een prettig idee zijn voor sommige lieden.

Nog niet in de min, maar er is in ieder geval nog niet geliked.

4 likes

Grappig dat ze ‘Design’ in hun naam hanteren terwijl er volgens mij in dit bedrijf geen designafdeling aanwezig is :sweat_smile:

1 like

Hmm OK, daar hadden ze wel iets minder ruimte mogen houden inderdaad :thinking::face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Nu heb ik het idee dat er bij AP sinds de jaren negentig ook geen designafdeling meer aanwezig is, dus wat dat betreft doen ze dat goed. :joy::wink:

3 likes