Show je minst gelikete horloge!

Ja dat is hilarisch, en kun je voorstellen dat er mensen zijn die dit echt als een grail watch zien! :sweat_smile:

2 likes

Ik vind het inderdaad moeilijk om dat te begrijpen. Dat ding oefent op mij echt totaal geen aantrekkingskracht uit :thinking::sweat_smile:

Maar er zijn vast ook wel mensen die niet snappen waarom Tissot mijn favoriete merk is. :innocent:

1 like

Zeker mooi!

De trieste waarheid; zodra er geen Rolex, Omega, Breitling enz. op staat dan is het vaak karig oogsten… :disappointed:

7 likes

Ook als je alleen toppers in de collectie hebt zal er toch een minste zijn. Ik denk dat je op deze toch nog best een stapel likes krijgt. :wink:

2 likes

Ik wel :blush: Gaarne je ongezouten mening over mijn (TS) Tissot

1 like

Staat prachtig onder een discobol!

2 likes

Het “onder de rok kijken” verdient de like:joy:

2 likes

En dat terwijl ik hem wel leuk vind!

3 likes

Oh ja, jij was het topic begonnen met een Tissot :sweat_smile:

Het is ook niet een horloge dat ik typisch een like geef. Tissot heeft meer horloges met allerlei designverwijzingen naar bepaalde takken van sport (letterlijk) maar dat levert in mijn ogen niet altijd een fraai geheel op.

In het geval van jouw T-Sport Racing voor mij een wat rommelig geheel. De drie subdials zijn alle drie verschillend, zowel qua ontwerp als qua afmeting. Dat is mij een variabele teveel. Hadden dan verschillend maar wel even groot, of meer identiek en verschillend van grootte moeten zijn.

De “grillen” in de lugs zijn me ook iets “too much” hadden iets minder “opgeplakt” van vorm en zonder dat uitgesproken roosterpatroon mogen zijn. Die fraaie Ferrari sharknose heeft ook niet van die grove roosters. :wink:

1 like

Strakker dan veel Casio’s… :wink:

Mocht ik ooit nog een keer onder een discobol terechtkomen zal ik zorgen dat ik deze om heb. :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::joy:

2 likes

Nu je het zegt lijkt het wel op een F91-W

1 like

Duidelijker wordt t niet :joy: Maar mijn liefde (ja, ik weet het, maakt blind :heart_eyes:) is ongeschonden na dit rauwe epistel :rofl:

1 like

Klopt, maar de Seiko wint het.

1 like

Houden zo; Ik probeer me ook zo min mogelijk aan te trekken van wat een ander van mijn horloges vindt. :+1:
Als is beïnvloeding door andermans mening wel menselijk volgens mij. :blush:

1 like

Deze is niet heel lelijk toch?

2 likes

Even wachten tot de volgende new kids in de bios, dan kan 'ie weer

2 likes

Jaren 90 geïntegreerde stalen banden zijn niet echt mijn ding, iets te druk. :thinking:
Maar wel een bijzondere Tissot, een autoquartz; zie je niet vaak. :+1:

2 likes

Ook niet echt een eerlijke vergelijking haha

1 like