Ja dat is hilarisch, en kun je voorstellen dat er mensen zijn die dit echt als een grail watch zien!
Ik vind het inderdaad moeilijk om dat te begrijpen. Dat ding oefent op mij echt totaal geen aantrekkingskracht uit
Maar er zijn vast ook wel mensen die niet snappen waarom Tissot mijn favoriete merk is.
Zeker mooi!
De trieste waarheid; zodra er geen Rolex, Omega, Breitling enz. op staat dan is het vaak karig oogsten…
Ook als je alleen toppers in de collectie hebt zal er toch een minste zijn. Ik denk dat je op deze toch nog best een stapel likes krijgt.
Ik wel Gaarne je ongezouten mening over mijn (TS) Tissot
Staat prachtig onder een discobol!
Het “onder de rok kijken” verdient de like:joy:
Oh ja, jij was het topic begonnen met een Tissot
Het is ook niet een horloge dat ik typisch een like geef. Tissot heeft meer horloges met allerlei designverwijzingen naar bepaalde takken van sport (letterlijk) maar dat levert in mijn ogen niet altijd een fraai geheel op.
In het geval van jouw T-Sport Racing voor mij een wat rommelig geheel. De drie subdials zijn alle drie verschillend, zowel qua ontwerp als qua afmeting. Dat is mij een variabele teveel. Hadden dan verschillend maar wel even groot, of meer identiek en verschillend van grootte moeten zijn.
De “grillen” in de lugs zijn me ook iets “too much” hadden iets minder “opgeplakt” van vorm en zonder dat uitgesproken roosterpatroon mogen zijn. Die fraaie Ferrari sharknose heeft ook niet van die grove roosters.
Strakker dan veel Casio’s…
Mocht ik ooit nog een keer onder een discobol terechtkomen zal ik zorgen dat ik deze om heb.
Nu je het zegt lijkt het wel op een F91-W
Duidelijker wordt t niet Maar mijn liefde (ja, ik weet het, maakt blind
) is ongeschonden na dit rauwe epistel
Klopt, maar de Seiko wint het.
Houden zo; Ik probeer me ook zo min mogelijk aan te trekken van wat een ander van mijn horloges vindt.
Als is beïnvloeding door andermans mening wel menselijk volgens mij.
Deze is niet heel lelijk toch?
Even wachten tot de volgende new kids in de bios, dan kan 'ie weer
Jaren 90 geïntegreerde stalen banden zijn niet echt mijn ding, iets te druk.
Maar wel een bijzondere Tissot, een autoquartz; zie je niet vaak.
Ook niet echt een eerlijke vergelijking haha