Show je NATO!

Voor het eerst gebruikt door het Britse Ministerie van Defensie in 1973. Ideaal voor het sporten, kan uitstekend tegen zweet en water.

In heul veul kleuren, kleurstellingen en maten verkrijgbaar. Passend bij veel horloges. En bij sommige ook echt helemaal niet. Makkelijk, snel en zonder beschadigingen banden wisselen.

En ook al heul veul over geschreven, ook op HF. F@#k it, de lente is begonnen en de zomer komt er aan :sunny:

Love it or hate it. Show your NATO!

16 likes

10 likes

3 likes

Alleen m’n Casio’s zitten (soms) op Nato

9 likes

14 likes

En kwaliteiten! Sommigen lijken wel van die hard-nylon dingen die vaak om dozen zitten…
Heb er nu eentje van Uncle incoming, foto’s volgen… :sunglasses: :sunglasses:

2 likes

2 likes

Inderdaad. Het ziet er leuk uit, maar niet alles draagt fijn. Mochten mensen hier tips hebben welke merken lekker dragen, ik houd me aanbevolen.

Fotootje dan maar van deze leuke uitziende, maar hard nylon NATO strap.

5 likes

Mooie foto’s!

2 likes

3 likes

De basic van Timefactors zijn goed, van Bulang zijn heerlijk maar die stof is fijner en glanzen wat, niet helemaal de uitstraling die hoort. Allemaal mijn mening, geen keiharde feiten :wink:
O, en Seiko heeft ook hele goeie, geweven volgens oud Japans recept. Reteduur maar dragen heerlijk. Hoe ze heten? Kom er maar in @frenk

3 likes

6 likes

6 likes

11 likes

Ja, ik had een aantal jaar geleden m’n ‘NATO-fase’ en vind ze er nog steeds leuk uitzien. Maar een horloge op nato kruipt vaak omhoog naar m’n hand en de gaatjes gaan vaak lubberen, waardoor dan ook weer het horloge losser gaat zitten dan ik prettig vind. Maar misschien heb ik niet de goede gehad.
image

4 likes

Miros time lubbert niet. CSN / Onze Zwödse döme wel, om maar een zijstraat te noemen. Doe er je voordeel mee.

3 likes

Ik ben benieuwd!

Op de Aquastar draag ik de Bulang & Sons. Licht glanzend, erg comfortabel en is/blijft behoorlijk ‘strak’.

:point_down:

4 likes

4 likes

4 likes