Show je Oranje of Verstappen horloge

Ik vind Max Verstappen absoluut een top coureur! Maar ik ga er niet speciaal een oranje kleur voor dragen. Ik heb één oranje FKM bandje voor mijn duikers maar eigenlijk is dat al te opvallend voor mij.

5 likes

4 horloges. 2016-2019 toen vonden ze het blijkbaar wel genoeg. Heb de eerste twee overgeslagen omdat ik ze stomweg niet mooi vond. En mijn regel is dat ik het echt mooi moet vinden anders koop ik het niet. Na de 2018 variant te hebbeb gekocht kreeg ik een uitnodiging voor een avond van Tag Heuer waarop ik had aangegeven bij de vertegenwoordiger dat ik hoopte dat de volgende een automaat zou worden met weer zwart met rood. Maar dat ik hem eerst moest zien voor ik de knoop door zou hakken. Paar maanden later stond ik dus op uitnodiging bij de lancering want die vertegenwoordiger wist dus al donders goed dat ik meteen verkocht zou zijn.

7 likes

3 likes

Gewoon mijn TH formula 1 gekocht omdat ik die mooi vind, dit in tegenstelling tot de Monaco die ik persoonlijk gewoon niet mooi vindt. Denk dat verstappen stiekem een heel duur horloge privé draagt, maar ja reclame/sponsoring moet geld op leveren. Hetzelfde ook bij wielrennen, denk dat er maar weinig toprenners zijn die privé een Tissot dragen.
Dus leuk als er eentje uit ons kikkerlandje een topprestatie neerzet, maar geen oranje gedoe hier in huis. Heb ook helemaal niets met de Oranjes, waaronder huisjesmelkers!

9 likes

Spa 2022 :fire:

4 likes

3 likes

Deze oranje, nu in het blauw😉

4 likes

ik neem m wel over van je hoor, voor een paar tientjes :grin:

Wow… nice

Mijn Tissot Seastar 1000 Chronograph :wink:

2 likes

Had dit topic even gemist. Ben eigenlijk niet zo’n sportkijker. Maar op de een of andere manier vind ik het toch wel heel leuk dat Max het zo goed doet. Als hij rijdt, draag ik dan ook m’n TAG Heuer Formula 1! M’n Squale 1521, met oranje minutenwijzer en band, draag ik gewoon te pas en te onpas. :wink: Maar sowieso als ik het water op of in ga. :ocean:
16623163814732631308181724867045

2 likes

Neuh. Wel classier. :wink: :fist_right:

Mijn beperkte oranje bijdrage:

3 likes

Tot nu toe alleen gedragen op Koningsdag:

2 likes

4 likes