Om klaar te zijn voor het WK voetbal heb ik mijn oranje Seiko laten repareren. Ook meteen de enige reden dat ik ik hem gekocht heb, voor wedstrijden van Oranje teams.
Ben benieuwd wat jullie dragen tijdens wedstrijden van Oranje, de sport maakt niet uit uiteraard!
En aangezien verandering van spijs doet eten ben ik ook benieuwd wat de Verstappen fans dragen tijdens de race want dat zou er wel eens heel anders uit kunnen zien.
Ik heb deze mod ooit eens gebouwd in een EK of WK jaar en toen Max nog niet stond waar ie nu stond.
Vind het echt een leuk ding maar ik was vergeten de kast te passen voor ik eraan begon en deze droeg zo kut dat ik hem na 1 dag al te koop heb gezet. Nog steeds wel een beetje spijt van eigenlijk.
Ik heb een Max horloge, beter kan toch niet probleem is alleen dat ik Mercedes fan ben dus ben hem liever kwijt dan rijk aangezien ik hem nooit draag. Maar leuk voor de ulrieme Max fan
Ik heb het idee dat het daarbij inderdaad niet uitmaakt welke sport het is, iedere Nederlander die ergens wat dreigt te winnen kan rekenen op een horde bier zuipende hoempa-hooligans met oranje kleding of accessoires.
Zelf heb ik een oranje Nomos, maar die doe ik uitsluitend dan om wanneer men mij niet direct kan verwarren met een sport-kijker.
Verder heb ik vernomen dat een deel van de Verstappen-fans het drukker hebben met ongewenste intimiteiten en het treiteren van vrouwen dan met hun horloge, dus ook die sla ik even over.