Show je perfect uitgelijnde chapterring

Dank voor de tip, zal ik onthouden.

1 like

Graag even een full frontal.Het telt pas als hij gewoon van voren is te zien. Stand nog steeds 1.

1 like

:sweat_smile:
Zal eens een betere foto maken dan.

Ik wil er ook 1 met een verkeerde chapterring, kan er echt niet 1 vinden

[URL=http://s1303.photobucket.com/user/Gerardo_Ruiten/media/2CF59044-C544-480E-99E4-31004BB1E7E1_zpsgvsbulmt.jpg.html][/URL]

6 likes

Kijk eens naar de onderkant. Maar jij hebt modellen waar dit ook niet bij voorkomt. Het is bij de SKX en de solar chrono divers.
Explore Gerardo_Ruiten

1 like

Solar heb ik ook, perfect

1 like

Nice. En een zeer indrukwekkende collectie. We staan op 2.

1 like

en ik ga ze echt niet allemaal 1 voor 1 posten hoor :wink:

Maar is deze niet goed dan???

Op de foto die ik poste staat deonderkant toch echt een fractie naar links…

Dat is dus het grappige dat is het zelfde Horloge, toevallig had ik die te koop, zijn excact de zelfde horloges, en die chapter ring is perfect uitgelijnd, ik bedoel dus te zeggen komt vaak door de foto, want die foto heb ik ook genomen

Niet om lullig te doen hoor maar de tweede foto is het horloge licht naar rechts gekanteld. De kroon valt ook een beetje weg. Ja dan lijkt hij recht inderdaad. En gewoon loodrecht van voren is mijn ijkmoment. Ik kan er gewoon niet tegen.

ik heb beide foto’s genomen, en ik heb hem in mijn handen, die is echt kaars recht hoor, jou foto, is ook door mij genomen, is mijn standaard en tafel en achtergrond, ik ik vat het ook niet lullig op hoor, ik zou er ook niet tegen kunnen als ik een horloge koop die scheef is uigelijnd

Grappig. Mij valt weer op dat gratje een zwaar behaarde horlogekast heeft.

1 like

De wat oudere SKXen hebben dit euvel veel minder.
Misschien is er iets veranderd bij de QC
Mijn exemplaar ( 2008 ) af fabriek.

Grt.

1 like

Zo beter dan?? :joy::joy:

1 like

Ik word gek man… laat zien!

1 like

Ging ff mis​:joy::joy:

Dat dan weer wel en de lume zit op die posities ook nog eens scheef. :smile:
Dondert niet, I :heart: my sun. :smiley:

2 likes

Zo slecht, die foto’s, sorry. Maar ik heb er een…

Beng! Goed uitgelijnd.

En nog een! Beng!

Da’s net jammer. Je moet opletten om 't te zien IRL, maar geen Beng!

En tot slot:

Chapterring en plaat prima, staat de chrono wijzer net even een klein, klein tikkie naar rechts. :slight_smile:

1 like