Show je radio controlled of GPS horloge

4 likes

Ik zag je NA al langs komen in het topic “wat dragen wij vandaag”. Leuk dat je 'm ook hier hebt gepost. Deze Casio zie je niet vaak, want JDM. Ik trof de mijne op marktplaats.nl. Benieuwd, waar de jouwe vandaag kwam. Ik ben zelf erg gecharmeerd van sommige Casio Oceanus JDM modellen, maar vind de drempel om er eentje uit Japan te laten komen wat groot.

4 likes

5 likes

Ja mooi zijn ze, Oceanus wordt de volgende sws, heb deze ook uit Japan, via de WAFUU store.
Je krijgt ze standaard met stalen band, maar voor mij is het deze op leer, staat hem voor mij erg fraai zo!

Gewoon het feit dat het JDM is vind ik wel allure hebben, dat het nog solar en multiband 6 betreft is een mooie bonus! Analoge looks in een digitale wereld, best of both worlds!

2 likes

4 likes

Gewoon bestellen en via een bekende koerier laten sturen. Zij verrekenen BTW, invoer etc. Vooraf incalculeren dat er ca. 25% aan kosten bij komt.

1 like

Eigenlijk best jammer, want anders zou je regelmatig naar Japan moeten om hem te laten synchroniseren.
En daar dan bloot komen te staan aan de verleidingen van goedkope GS’en, The Citizen’s en what have you :wink:

1 like

2 likes

Sinds vandaag in de collectie :+1:t2:

4 likes

5 likes

4 likes

4 likes

4 likes

3 likes