Show je Seiko Alpinist

Ja gelukkig wel.
Maar ik ben ook echt een “sucker for the green en gold” , bestaan er ook mannelijke golddiggers ? :wink:

Zit nu al een tijd te kijken naar de SBGH271, volgens mijn AD over twee maandjes hier in NL ook te krijgen. İk ga hem zeker even passen.

4 likes

Ik heb in een impuls een SPB121J1 besteld bij Olfert dit weekend, met kortingscode nu voor een ruime 500 euro, kon het niet laten! Heb dit topic al doorgelezen en weet nu dat ik een Strapcode bracelet erbij wil…alleen nog twijfel tussen oyster, jubilee of jubilee twotone :grimacing: :roll_eyes:

1 like

3 likes

Heb je daar een adres van?

Mooie band Rob, zeker een mooie combi zo.
Heb je wat info over de band?

7 likes

Hee John,

Het is de Vintage Italian Waxed strap van Monstraps:

1 like

Pfff zo mooi deze strapcode bracelet, maar ook zo zwaar. Daardoor draag ik de Sarb017 bijna niet meer.

Sorry @SAT :wink:

İk ga maar even pluggen. İemand trek in de bracelet stuur maar een pm. Anders knal ik weekend wel een topic tegen aan.

Want ik ga weer terug op:

İemand tips voor een goede canvas? Anders ga ik weer shoppen bij de broeders uit Berlijn. Whatchbandit it is.

2 likes

Niks sorry maat, jouw bracelet.

Heg dragen moet met plezier, als dat er niet is dan gewoon weg ermee 🤷🏻👊

Ik heb pas deze twee Strapcode banden aangeschaft. De Brian May zit trouwens weer op de Bandoleer. Voor de BOR komt nog wel een keer een 5KX

Excuses geen Alpinisten :grimacing:

2 likes

Brian May staat heel lekker op de Bor :+1:

En na twee strapcodes stop ik er nu wel mee :stuck_out_tongue:
Voor de foto’s wel een geweldenaar tho.

4 likes

Deze blauwe jongen staat in het blauw :sunglasses:

2 likes


Ligt helaas al veel te lang te wachten bij Seiko voor een nieuw uurwerk. Maar hij is zo mooi.

4 likes

Ahh die 2 tone oyster zou ik ook wel willen op mijn alpinist :+1:

1 like

4 likes

Heel tof! Probeerde hem net van kaan te kopen :joy:

1 like

7 likes

Ik vind de band qua vorm prachtig maar zou hem echt alleen in enkel RVS willen hebben. Two-tone wordt mij te druk met het goud dat ook al op de wijzerplaat aanwezig is. Gouden details in een horloge is voor mij een risky dingetje: het kan prachtig zijn (mijn twee favorieten hebben nota bene beiden gouden details :shushing_face: ) maar teveel en het wordt voor mij een overdaad bling-bling. Prachtig is dat toch, hoe smaak daarin kan verschillen.

Hele mooie foto.

1 like

En zonder Bund strap :+1:t2:

İemand een tip voor een goede strap voor de Sarb017.

Sinds de two tone bracelet weg is, weet ik het even niet meer. Het wordt iig canvas of leer.

İk dacht doe eens gek. Hoe zou dit staan?
Yay or nay.

1 like