Show je Seiko Alpinist

Beste Forumleden,

Sinds ik de trotse bezitter ben van een alpinist (de spb117j1) leek het me wel leuk om een draadje te starten met daarin foto’s van de alpinist. Ik ben namelijk wel benieuwd of er nog meer forumleden zijn die dit iconische horloge in de collectie hebben. Dus wie heeft er nog meer een alpinist, gooi hem er maar in!

23 likes

Ik ben benieuwd naar de LE release van morgen. :grin:

Zeker, hier ook. Ik hoop dat hij een beetje binnen budget valt. Dan kan ik hem mooi aan mezelf geven om mijn diploma te vieren wanneer het zover is.

1 like

14 likes

Dat is wel een mooi cadeau!
Ik hoop wel dat het écht iets unieks is. Niet een net andere tint blauw of groen. :crazy_face:

1 like

Een andere metalen band zou ook wel gaaf zijn. Maar Seiko kennende zit dat er niet in.

Via welke organisatie was de release ook alweer,? Zou tof zijn als 't een gesloten case back heeft

2 likes

Frattelo

Inderdaad, maakt het horloge dunner en dat draagt net wat platter.

1 like

Merci

Robert-Jan Broer van Fratello is zelf ook meer fan van de gesloten case-back, dus ik heb hoop. :sweat_smile: Ook al had de laatste Europese LE een glazen case-back.

2 likes

Vind 't uurwerk ook niet super mooi ofzo vandaar liever gesloten

1 like

24 likes

Eindbaas :ok_hand:

1 like

Nou dat valt wel mee hoor :joy:.
Ik vind de oudere Alpinisten heel gaaf, met name de Red Alpinist, maar vind ze best prijzig :see_no_evil:

1 like

Je hebt in ieder geval een twee mooie horloges met goeie banden.
Interresant artikel :+1:, Ik vind deze erg gaaf. Maar wil de prijs niet weten :joy:
image

15 likes

Thanks :pray:

:joy::+1:

8 likes

Geen Alpinist maar wel één van de mooiste Seiko’s :ok_hand:

De Seiko SDGM007 Azabu Tailor limited

Heb zelf de SDGM003 gehad en heb nog steeds de SDGM001, maar de SDGM007 is gewoon de bom :ok_hand:

7 likes

:heart_eyes: :heart_eyes: zo die ziet er ook strak uit.

Op de originele band:

Nu op bruin:

12 likes