Show je Seiko Alpinist

Ik moet eerlijk toegeven dat hij mij eerst ook tegenviel. Maar de click is er alsnog gekomen. Alleen de stalen band is een onding

1 like


Hij staat ook goed bij foute spijkerjasjes👍

10 likes

Incoming! Ik was erg geïnspireerd door dit topic. Goeie sale op Unger.

7 likes

Ziet er goed uit👌. Ik moet binnenkort ook maar eens een leren bandje gaan regelen.


Nog steeds in de stickers ongedragen.

9 likes

Zonde man! Knal er een fijn bandje op en ga er mee shinen!

1 like

Ejj nice!

Ja precies! Twijfel je toch?

Ik weet niet of bij de verkoopprijs nog een coupon toegevoegd kan worden. Maar anders is Olfert echt een stuk goedkoper door nog een leuke promocode van 10% aan de standaard prijs toe te voegen.

Ik zie het. Had me nog 25 gescheeld (heb vooraf betaald). Oh well. Ik kon zo snel nog niet een Unger coupon vinden.

1 like

Da’s wel de bedoeling tzt, maar heb nog 30 tal andere horloges die ook aan de pols moeten. :fist_right: :fist_left:

2 likes

Die is coool :heart_eyes:

1 like

3 likes

Nee, dit is een liefhebbers forum dus ik snap niet waarom je dit zo ziet eerlijk gezegd.

1 like

Het was meer een grap dat ik nooit 30 horloges kan betalen :joy:

1 like

Omdat misschien niet voor iedere liefhebber het er om gaat om een heleboel horloges te hebben. Zelf vind ik voor mij een aantal van tussen de 4 en 6 stuks voldoende.
Maar als iemand gelukkig wordt van 30 stuks of hoeveel dan ook, veel plezier ervan.

3 likes

Klopt maar het heeft vooral niks met ‘rijk’ te maken. 30 horloges kan een heel stuk minder kosten dan 1 horloge van een ander merk.

1 like

Om precies te zijn 35 stuks. Ben bezig met terug te brengen naar max 20. Hou de blauwe gedeelte in de smiezen.

2 likes

Ik heb de indruk dat dit niet al te serieus bedoeld was.

1 like

Cros Post: Vandaag Seiko Sarx045 aan de beurt. :sweat_smile:

1 like

Wat ga je wegdoen?