Show je Seiko Alpinist

Wisselt maar tegen de 7,5” aan.

:joy:

Een camping vlakbij Cap d’Agde

1 like

La Yole?

1 like

Marseillan Plage. Lekker je camper bovenop de duinen zetten! :ok_hand:

1 like

Kan ik dit veilig googlen?

1 like

Hahaha ja hoor. Op die camping stond ik ooit met mijn ex en de kinderen. Kwamen we bij de receptie, werden we in het Nederlands welkom geheten. Ja amehoela. Daar had ik geen 14 uur voor in de auto gezeten. Stug in het Frans antwoord blijven geven en vragen blijven stellen. Vonden ze maar raar. :rofl:

3 likes

Oh dat past helemaam top

1 like

Ik wou eens een zuid-franse camping oprijden maar die bleek vol. Een vertrekkende fransman begon vanuit zijn auto tegen mij aan te praten, heel verhaal. “Oui, oui, c‘est ça!” antwoordde ik lachend en hij reed door. Vriend in de auto vroeg me wat hij zei. Ik antwoordde eerlijk “Geen idee”. :smiley:

1 like

20 likes

20 likes

21 likes

25 likes

Ik vind m geslaagd op deze gele band

10 likes

Ik heb 'm nog wel eens op zo’n shredded band. Ook leuk.

12 likes

O dear,…
Ik heb weer zin in een Alpinist, met groene sunburst plaat.
Maar ik zie dat hij groter is geworden van de SARB afmeting. Maakt die millimeter breedte meer uit :thinking:
Wat vinden jullie?
17344329687799167027984991894335

O en heb je er eentje?

1 like

De sarb017 vind ik persoonlijk aan de kleine kant, dus zou ik toch voor de paar millimeter groter gaan. :+1:

1 like

SARB is wel dunner, dat is wel weer prettig.

2 likes

Ik draag met veel plezier een Explorer van 36mm. Voor mij nogal perfect op 17.5 cm pols

1 like

Ik zou zelf niet willen ruilen met die nieuwe variant.

10 likes

De nieuwe heeft wel 70 uur power reserve

1 like

Ik wist niet eens dat er verschil in zat, dus nee. Grootste verschil zit 'm in de dikte (12 / 12,7 mm)

11 likes