Show je Seiko Alpinist

@Jurtz

afbeelding|101x-180

5 likes

Tsja. Uncle Seiko is prima, maar ik kan niet tegen holle endlinks en de cola blikjes sluiting is maar zo.

Strapcode is kwalitatief wat beter maar aan de prijs.

OEM is erg oke, fold over sluiting top, maar ruk voor je vette bierpolsje. Maar het feit dat er Seiko op de sluiting staat maakt het gebrek aan fijnverstelling goed. En daarnaast qua prijs aardig te doen.

Hell yeah, OEM.

1 like

Kan je voortaan pinnen bij de peepshow? Netjes ook dat ze een wc rol klaarzetten.

2 likes

En mondkapjes.

1 like

Volgens mij is een Strapcode goedkoper.

Naam op de sluiting is leuk maar ik geef in dat geval een paar extra microgaatjes de voorkeur. Solide eindstukken hebben ook mijn voorkeur maar hol is geen deal-breaker zolang ze maar goed aansluiten op de kast

2 likes

Elastiek? Interesting, wat voor banden zijn dat precies? Neem aan niet die ouderwetse postpode elastieken :slight_smile:

2 likes

MN straps :ok_hand:

3 likes

Nylon is voor vrouwenbenen.

4 likes

:joy::joy:

Jij draagt alleen maar leren jassen?

2 likes

Zeker. Varkensleer. De kop zit er nog op.

2 likes

ah check, dank.

Draag dat lekker?

1 like

Daar weet jij helemaal niks van, gaopert.

1 like

5 dagen. VIJF! De man spoort niet…never has never will. :see_no_evil: :rofl:

6 likes

Haha, dat is drie keer zo lang als jouw record? :wink:

2 likes

Niet overdrijven heh…2x. :sunglasses:

1 like

Jezus was jij niet pas nog op zoek naar dat ding, en nu al weg?
Maar ergens ben je wel lekker bezig. Je moet gewoon keuzes maken in je leven, met denken en zo kom je nergens. Gewoon keuzes maken en als de keuzes verkeerd zijn moet je ze maar proberen te herstellen maar je bent tenminste lekker bezig.

Succes met de verkoop! Als ik niet net een ander horloge had gekocht had ik hem wellicht van je overgenomen maar helaas.

Nu mag je hem demagnetiseren :stuck_out_tongue:

Ja hij pakt me niet. Niet crisp genoeg, niet strak genoeg. En ik kan ook niet goed wennen aan het gewicht en formaat. Toch maar weer het vintage pad op denk ik.

1 like

Heb ik soms ook wel dan lijkt het dat je toch wel een klik met een horloge kan krijgen, maar dat schijnt dan enkel in theorie te zijn en niet in de praktijk. Dat is het enige vervelende aan het ‘verzamelen’ van grote mannen armbanden. Ik wil nog een horloge aanschaffen maar ik zou niet eens meer weten wat, misschien hou ik het wel bij wat ik nu heb maar het schijnt onmogelijk zijn helemaal te stoppen. Teveel keuze…