Ik hoop dat je nog een zilveren YM bezel (losjes opgelegd, no worries) hebt ergens, wat issie vet geworden voor je!
Ik heb nog een zilveren YM bezel, maar ook een zwarte stealth YM. Die kan het ook worden…
Maar inderdaad, ziet er erg gaaf uit!
Of je laat hem zo, en maakt een compleet nieuwe.
Ja kost geld, maar dan heb je ook wat om te wisselen.
Nog even een pluisje vanonder het glas verwijderd . Moet wel zo net mogelijk zijn.
Nog steeds content met de mod. Zwarte chaptering icm de ticks op de plaat ziet er goed uit. Met de bevel in het saffier smoelt het geheel nu ook beter, de chapterring valt een beetje weg, maar de plaat blijft goed afleesbaar.
Twijfel alleen om toch een blauwe insert te doen, beetje kleur erbij.
Dus van deze bezeltje wisselen…
Beetje afhankelijk ook welke het vakantiehorloge wordt…
Ik vind hem zeer geslaagd! Erg mooi.
Die kleur rubber band staat ook goed. Waar is die van?
Van Monstraps. Is fijne band, wel wat groot/ruim tussen de gaatjes dus net geen perfecte fit op mijn pols/met dit horloge
Dubbel dommed saffier glas met fluted bezel en aftermarket mesch.
Ben erg tevreden met het resultaat.

Gave mod.
Blijf deze leuk vinden, heeft me soort van geïnspireerd voor m’n nieuwe aankoop, is helaas nog onderweg. Heb al een standaard SKX007, wilde daarom dat geel/stalen thema op een Vostok Amphibia loslaten, zo’n model leek me toch leuk erbij. Ik kan alleen geen geschikte gele dial vinden dus ik moet het voorlopig ff met een witte doen. Maar bij deze dan een virtuele hoedtik voor de inspiratie
Thnx. Ben ook blij met het resultaat.
Ik weet dat Perry van @Voordeligbijdetijd nog een gele Sumo dial heeft. Maar daar moet je wel de knip voor trekken.
Succes!