Deze van @Cihanski dan!
Als dat al past in een Amphibia, dan is dat nog niet m’n wens. Zou bij voorkeur een originele Vostok dial houden, maar minstens één met zoveel mogelijk Russisch erop. Beetje bij de basis blijven.
Vind deze: https://vostokmod.com/product/legendary-big-o-for-vostok-yellow/
… erg gaaf maar hou toch voorkeur voor 'n originele Vostok
Oh sorry je hebt het over Vostoks in een Seiko mods topic. Vandaar de verwarring.
Komt wel in de buurt zo. Die wijzers vind ik leuk om erop te zien, die vond ik zelf ook gaaf. Zo’n Amphibia is wat mij betreft wel een goede basis om zelf wat aanpassingen op proberen te doen
Haha snap ik. Nee, één SKX is genoeg, die vind ik standaard prima. Dus uitwijken naar een soort soortgenoot!
Met de onontbeerlijke hulp van @Mipnick mocht ik vandaag deze mod in ontvangst nemen. Uurwerk, kroon wijzerplaat en wijzers gemonteerd door Yannick, nadat ik hem een kast met saffierglas had toegestuurd. Weer thuis een bezel met ceramic insert en een Strapcode band toegevoegd om het af te maken…Ik ben er blij mee!
Leuk gelukt zo! Hoe bevalt de NH35 te opzichte van de 7S?
Opwindend…
Wat voor kast is dit dan? Sumo?
Yep, net als die blauwe.
Gaaf. Oem of Ali?
Ik kwam deze tegen op Ali. Allebei 160 euro maar ik kan me niet voorstellen dat de nieuwe MM200 en de nieuwe Turlte al nagemaakt wordt door de Chinezen. Wat denken jullie: Prachtig OEM projectje of meuk?
Je bedoelt de Sumo’s? Die zijn beide origineel, met Stargate binnenwerk/wijzerplaat, en aftermarket wijzers.
Wauw die (king) turtle vind ik toch wel tof, met die grovere bezel en keramische insert.
Die stalen bezel op je Sumo met blauwe wijzerplaat is prachtig! Hoe heb je die bemachtigd?
Het zijn de SPB187 en de SPB185, maar dan met de bezels gewisseld. Soort SPB186-en dus?