Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Ik ben ook bezig met een MOD van de SKX007, maar ben nog opzoek naar de juiste band. Nu kwam ik op de site Strapcode terecht maar die hanteren 25 dollar verzendkosten.

Zijn er ook dergelijke sites in Nederland te vinden waar de banden besteld kunnen worden?

Monsterwatches zou je kunnen proberen

1 like

https://www.fruugo.nl/strapcode/b-933
https://ocarat.com/strapcode/

10 likes

Eet je nou wortels met druiven?

Deze ‘Batman’ mod jaartje terug gekocht op ebay. Niet zo verliefd op geworden. CT en DLW onderdelen. Wijzers en dial van Seiko, omgelooflijke lume. NH35 movement.

Probeer hem al maanden aan een deftige prijs te verkopen, lukt niet.

Ga er nu een Comex dial en mercedes hands in plaatsen, van Dial Maker in HK.
Sub style bezel insert gekocht bij Namoki… Misschien word ik dan wel verliefd :smiley:

2 likes

Ja.

Hopelijk wel een merkloze, en geen fake dial :innocent:

1 like

Gezond bezig :ok_hand:

Na het zien van deze (zie mijn originele post) heb ik bij de maker ervan mijn versie met een ijsblauwe plaat en donkerblauwe secondewijzer laten maken. Het leek mij niet chique om met zijn idee aan de haal te gaan.

9 likes

Mooi gelukt!

1 like

Na gisteren een mailtje verzonden te hebben of mijn pakketje nog ergens in het Suezkanaal dreef plofte vandaag het volgende op de deurmat:

Met de insert en bezel ga ik mij denk ik wel redden. Is er hier echter iemand (omgeving Midden NL) die mij een handje met de Top hat zou willen helpen? Uiteraard voor een vergoeding.

3 likes

Nieuwe knutsel!

5KX-kast, binnenwerk van ‘n SNZE95, insert van O.S.C.

8 likes

Had het graag voor je gedaan, alleen staat het Ali glaspersje op afbrokkelen😅

Wat een gave bezel insert trouwens!

1 like

Je kan het eventueel ook naar me opsturen pers ik het glaasje wel erin
Als het te ver weg is

1 like

Binnenwerk van de 5KX trouwens zo lang even hier geparkeerd >

5 likes

Ben ik de enige?

2 likes

Limited roze plaat.