Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Hm helaas, zo’n 710 case is wel echt tof! Misschien gaat de turtle wel het blauw in🤭

1 like

10 likes

Niet van mij maar wel heel gaaf bedacht…
Seiko 5 Washi papier mod

11 likes

Hij is mooi geworden!

1 like

Even hard op nadenkend… zo’n OG MM200 is leuk. Mooi formaat, en in mijn ogen een fijner ogende kast dan zijn op opvolger. Veel bang for the buck. Het enige wat mij tegenstaat is die wijzerplaat. Ik mis er iets aan, ik heb geen hekel aan matte platen, maar deze… ik voel hem niet. Wat zou een toffe twist zijn om iets meer leven in de brouwerij te gooien?

5 likes

Een mm300 plaat😝

Zet er meteen andere wijzers op :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ja goeie. Ik zag jouw laatste mod pas, die vind ik wel leuk ogen!

Maar is die plaat ook niet matzwart?

Ook een vette kast. Welke is dat?

Ik heb ze liggen van monsieur Rob… maar Lume komt niet overeen. Ik wil pas wijzers halen als ik een idee heb voor de plaat! Thanks voor de tip

Hier een hoop ideeën.

https://www.google.com/search?q=mm200+hands+mod&safe=active&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwigvs2Q9_bwAhVKA2MBHUtCB74Q_AUoAXoECAEQAw&biw=1680&bih=939

1 like

Ik heb geen matzwarte plaat, wel een blauwe en witte!

Skx013. Dat is de skx van 38 mm. Maar dan met saffier van Rob van monsterwatches erop en een zelf erop gezette coin edge bezel met keramische insert (allebei van namoki mods in Singapore).

1 like

Heb nu z’n wijzertool van een paar euro.

Nu wil ik die wat upgrade maar gelijk 100€ er tegen aan gooien voor een hortec vindt ik wat gortig. Iemand nog een goede tip?

1 like

Bedankt! Die had ik nog nooit zo bekeken. 38mm vind ik net aan de kleine kant. Wel een mooie mod zo!

1 like

Thanks!!

Erg mooi Jesus :ok_hand:t2:

Thanks Peter.

1 like

6 likes

Ik heb er ook zo ene… matig systeem.

Mooi dat in de tekst van het adverentieplaatje staat: ‘om wijzers makkelijk te VERWIJDEREN’.

Ik heb t ding dus verkeerd gebruikt :joy::joy::joy:

1 like