Zojuist een top hat saffiertje in de turtle gedrukt! Staat 'm goed al zeg ik het zelf😅
Nu maar eens op zoek naar een mooie dial.
Zojuist een top hat saffiertje in de turtle gedrukt! Staat 'm goed al zeg ik het zelf😅
Nu maar eens op zoek naar een mooie dial.
Ziet er geslaagd uit man!
Mooi gelukt!
Zal je laten weten wanneer ik je Arabische schijf klaar heb
Thanks! Die is wel voor een bijzonder projectje😁
Weet er iemand hoe ik de veer in de kroon wat vaster krijg? Ik moet er echt tegen slaan om hem weer te laten lopen😂
Zit het probleem niet in het uurwerk?
Die veer in de kroon druk je juist toch in bij het aandraaien in het schroefgedeelte?
Ik denk een gevalletje van inspectie onder de dial… Klinkt eerder als iets verkeerds bij de set lever… plaatje van een 7s26, maar ongeveer zoiets. Zal vast iets niet meer goed zitten daar lijkt mij.
Dag en datumring moeten er dan ook nog vanaf om erbij te komen.
Heb zelf bij een NH36 de stem er te onhandig ingedrukt en daarmee het dingetje wat ik omlijnt heb er afgedrukt zodat het ook niet meer werkte.
Moest toen ook alles er weer af halen. Had toen meteen weer wat geleerd .
Ik ga vanmiddag eens kijken! Thanks. Nu durf ik mijn uurwerk er alleen niet meer uit te halen
Het veertje in de kroon is wel echt veel zachter dan normaal dus ik vrees dat het dat is. Toen het uurwerk niet in de kast ging had ik met een dummy kroon geen problemen.
Ik test de kroon nu ALTIJD voordat ik het in het uurwerk zet. Je zou ook kunnen testen met de geleverde stift met plastic kroon of je hetzelfde probleem hebt voordat je de plaat er weer afhaalt…
Als ik een andere kroon pak werkt hij dus beter, maar ik dacht dat er misschien een manier was om de veer wat stijver te maken
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je al bij crafter blue had gekeken. Heb net even op Ali voor je gekeken. Dit was het enige dat het dichtste in de buurt kwam. Als je een beetje handig bent zou je misschien iets kunnen fixen waardoor de turtle sluiting past. Maar of je daar nou zo vrolijk van wordt?! Er is voor zover ik weet geen Marinemaster sluiting in de bredere turtle maat te krijgen.
Template voor NH36 datewheel is ready.
Misschien wat verschillende soorten holografisch sticker papier bedrukken om mee te testen voor een funky date wheel.
Ziet er super uit man!
Ga ik gebruiken om je Arabische wiel inmekaar te kunnen knutselen. Zo weet ik tenminste of het dan goed achter het venstertje komt
Heeft iemand toevallig nog een skx slim caseback die weg mag?
Dan hoor ik het graag