Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Die heb ik gezien maar dit vind ik wel een beetje heftig voor een stukje plastic van €2

Ze nemen wel de BTW en inklaringskosten voor hun rekening, dat wel :grin:

https://speedtimerkollektion.com/shop/product_info.php?products_id=25144

Krijg je er bandjes en clasp bij…

1 like

Thanks, denk dat dit inderdaad de beste optie is!

13 likes

Mooi, oogt erg strak zo!

1 like

Dank je! Vind ik zelf ook :sunglasses:

1 like

10 likes

Cool! Wat is hieraan gemod? Hands?

1 like

Ha, ja, van deze de wijzers (Yobokies Sammie XL), en volgens mij ook bij deze het rode randje op de kroon zwart gemaakt (is alweer even geleden).

1 like

6 likes

Dat is helaas vaker. Omdat het niet legaal is om te verkopen staan ze op de site vaak zonder Seiko logo maar krijg je wel een plaat met Seiko logo opgestuurd :roll_eyes:

Helaas wel een fake. Dus daar zou ik zelf niet aan mee willen doen.

1 like

Ik heb dit nog liggen:

Geen idee of dit ding echt is of niet, maar tegen verzendkosten mag hij jouw kant op. PM maar :+1:

3 likes

Ik vraag het altijd even aan de verkoper en kijk in de reacties. Dan weet je beter wat je krijgt.

Er gaat ook geen dag voorbij of Koekkoek heeft weer wat te klagen…

Niks fake aan dat ding, staat niet eens Seiko op.
En alleen onderdeeltje ervan is nodig.

p.s. een kompleet originele kost je een wortel extra…

1 like

Subtiele middagwissel. Tweede generatie Stargate, maar dan met zwarte ipv stalen bezel.

6 likes

Oh thanks!! Maakt me niet uit of 'tie echt is, het gaat alleen om de keeper, ik stuur je een PB.

1 like

U heeft de leesbril niet op de neus? :scream:

Screenshot_1778

3 likes

Ik zit met een vraagje, ik heb een SRPC39 onderweg (Mini turtle) ik vind de case erg leuk, hij is compact en daar was ik naar op zoek.

Echt zou ik graag een van de save the ocean dials er in willen hebben. Ik denk de Great White of Manta versie. Nu weet ik, dat de dials 28.5 mm zijn en deze vrijwel altijd passen, afhankelijk van de kroon positie op 3 of 4 uur. Maar hoe zit dat met de chapter ring? Als ik bijvoorbeeld, de dial van de Great White samurai pak, past die chapter ring dan ook, of moet de chapter ring van de mini turtle hier dan in?

Heb deze van de week afgemaakt. Wilde mijn eigen 62Mas versie maken. Kast is een 40mm met een top hat crystal, wijzerplaat is een Seiko 5 SNXS73, handen van eBay, NH36 uurwerkje, gekoppeld aan een US tropisch bandje. Door de top hat crystal heb een constante mooie licht inval op de wijzerplaat. Vind het wel een mooi klassiek uiterlijk hebben.

12 likes