Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Hopelijk exemplarisch, ik ben behoorlijk tevreden over de diverse kasten van Namoki @ElderRuwy

Je moet natuurlijk geen high end verwachten maar ze doen zeker niet onder voor de originele SKX kasten

Ik denk dit model.
Voor die prijs heb je ook alleen een kast zonder glas deksel kroon gaskets enz van betere kwaliteit.
Ik raad deze in ieder geval niet aan.
Is ook 100m waterdicht, glas is wat dunner. Mijn Uncle Seiko Razorwire 20mm band past er niet eens netjes op terwijl het als SKX013 fieldwatch case wordt verkocht.
De diameter van de ingebouwde chapter ring is ook wat wijder dan een skx013 chapterring…

De kast weegt ook stukken lichter dan mijn SKX013 kast van Seikomods

Ok, even fotootjes van de zogenaamde polished zijkant. Kast heb ik nog geen half jaar…

:face_with_raised_eyebrow:

1 like

SKX5 mod gemaakt.
Wijzers zijn AM

3 likes

X-post

3 likes

Geen idee of wij het zelfde omgaan met horloges, maar dit is de Explorer v1 van Lucius na 1 jaar en 4 verschillende looks:

Even klikken voor de grotere afbeelding :slight_smile:

En als bonus nog even de bewijsvoering van de verschillende looks :stuck_out_tongue:

(Chronologisch van oud naar nieuw - klik!

1 like

Ga er maar van uit dat de kwaliteit vd Fieldwatch case van Namoki erg slecht is…

14 likes

Over fieldwatch gesproken…

7 likes

Avondrondje-met-het-hondje

11 likes

Bah, de secondewijzer raakte steeds het glas. Nu ligt de secondewijzer in de prullenbak omdat hij krom is en Perry heeft al weer een nieuw bericht…

13 likes

Wat een mooie kleur plaat. Kan alleen slecht tegen dat S-je.

1 like

Tja, een originele 037 is niet aan te komen… Vind het S’je zelf niet heel storend.

1 like

Niemand?

1 like

Even niks nodig😁

Tof ding maar wat Metin zegt. Is ie er ook zonder S?

1 like

Nope.

1 like

Ik kon niet kiezen… Dus dan maar beide kleuren besteld… :sweat_smile: en vervolgens moet ik alsnog een kleur kiezen om er ook echt in te doen :joy:

Wie helpt mij kiezen?

• Blauw
  • Geel

0 stemmers

1 like

Blauw voor contrast. Al ben ik ook benieuwd naar brons en geel.

1 like

Blauw en brons for the win.

1 like