Heel vet gedaan!
Top kwaliteit
Deze vind ik ook heel cool.
De enige die ik niet zelf verzonnen heb eerlijk is eerlijk. De bedenker had m met een rode cocktail plaat en op mijn verzoek deze versie gemaakt (met een blauw secondewijzertje, al zie je dat hier slecht)
Ik heb ook een Explorer kast liggen waar deze plaat met oem sarb033/5 wijzers in komen. Ik heb alleen de president band gekocht en het wordt waarschijnlijk een horloge dat ik ga delen met mijn moeder.
Moet je even kijken bij yobokies man, daar hebben ze veel leuke homageplaten.
Eerste poging tot een mod. Nieuwe bezel inserts, matte chapterring, domed sahire en sailcloth strap.
Iemand belangstelling voor een 10% korting bij Namoki? PB me
Hele toffe plaat! Gaaf!
Thanks… Ik denk dat ik er toch maar een witte secondenwijzer op zet. En moet nog een leukere kast met kroon op 3 vinden
Is dit de field watch case van namoki? Misschien is de explorer case van Lucius Atelier een goed alternatief? (Momenteel wel erg prijzig door de stalen band)
Klopt, dit is de fieldwatch case van Namoki.
Persoonlijk vind ik de kwaliteit erg matig ervan.
Ik heb een DLC Explorer case van Lucius Atelier besteld, maar die moet nog binnen komen.
Wat valt er tegen van die case dan, als ik vragen mag? Ik ga binnenkort iemand helpen met een mod. Dan weet ik of deze wel/niet het aanraden waard is.
De kwaliteit van het staal. Zitten al krasjes op voordat je het draagt. De polished gedeeltes lijken ook alsof ze nog niet af gepolijst zijn. Niet mooi spiegelglad met nog wat streep zeg maar.
De bezel heb ik zelf maar weer wat spiegelglad gepolijst met de dremel…
Oei, dat klinkt inderdaad niet alsof die het aanraden waard is. De Dremel ga ik er in ieder geval niet bij pakken
Dank voor de info!
De prijs is er ook wel naar bij deze kast.
Saffierglas zit er in en kroon en deksel krijg je er ook bij. Het voelt ook goedkoper aan
Voor mij dus nooit weer deze…
De weerspiegeling in het gepolijst gedeelte daar zie je dat het goedkoop is. Niet mooi egaal maar lachspiegel achtig…