Show je Seiko mod of build (Deel 1)

6 likes

Zijn er ook stalen banden die op die case passen?

Jazeker. Dit is de bracelet van een Proxima 300.
Fit is alleen niet 100%.

7 likes

Staat mooi. Waarom is de fit niet goed? Zit hij los?

Op de namoki MM case heb ik laatst ook de originele MM300 band gezet. Past netjes! Ik denk dat de miltat banden ook zullen passen. Geen idee of dat mooi staat :wink:.

Ronde fit vs. scherpe hoeken. Ik ben van mening dat de MN-strap een win-combi is.

Check! Ondanks dat vind ik deze mod erg gaaf gelukt! :+1:t2:

1 like

4 likes

7 likes

Zou Bisou Bisouu

13 likes

Dank voor het stemmen mensen! :slight_smile:

Hier is het eindresultaat :blue_heart:

En voor degene die toch op geel had gestemd… Zo zag het er uit in de case; ook zeker niet verkeerd. :grin: Ik kan niet uitsluiten dat ik deze ooit alsnog in komt wanneer ik weer uitgekeken ben op de blauwe plaat.

10 likes

Ik vind het geel veel beter aansluiten bij het brons, zeker als het gaat pattineren

2 likes

Ik ga zeker niet ontkennen dat die gele beter staat dan ik had verwacht. :smile: gelukkig kan ik gewoon wisselen wanneer ik iets met wat meer -pop- wil hebben :grin: oh the joy of modding! :partying_face:

Oh ja! Stiekem deed er nog een 3e plaat mee. Maar die is al vroeg afgevallen omdat ik no-date mooier vind en hij niet zo heerlijk zomers is.

3 likes

Lekker kleurtje zo hoor :ok_hand:t3:

1 like

Zo, ik had eindelijk wat puf om deze af te maken, terwijl de onderdelen al een tijd thuis lagen. Het was ook even puzzelen om de jusite bezel insert hiervoor te kiezen want het ene blauw is het andere niet en zwart wilde hier toch niet goed mee rijmen… Ik presenteer m’n namoki-skx013-SRDP21-tribute:

Dit bleek echt een build te zijn van trade-offs! Zoals ik al zei met blauw: ik heb twee verschillende inserts gekocht maar beide blauw vloekten met het blauw van de wijzerplaat. Uiteindelijk ben ik maar voor brushed gegaan wat mooi bij het thema past van sunburst (de brushing is circulair). De wijzerplaat en wijzers komen uit een SRPD21, het uurwerk is een NH36, de body, bezel, bezel insert en chapter ring komen van namoki, op een strap van hirsch.

Als iemand een donkerbruine leren band kent met subtielere witte stitchings, dan hoor ik dat graag :slight_smile:

8 likes

Zeer geslaagd! Een mooie tropic band zal hem ook niet misstaan!

1 like

Namoki heeft inmiddels banden op hun site voor de Namoki MM300.

1 like

Bestellon!

1 like

Gemaakt om samen met mam te dragen. Ze is erg enthousiast!

15 likes

Snap ik! Mooi resultaat.

1 like

In de categorie, durf te vragen.

Ik heb via de site van Yobokies en gave bezel gevonden voor mijn Mini Turtle, hij is de enige die uberhaupt iets heeft voor het model van Seiko.

Gaat om de volgende:

Ik wil deze graag hebben, maar ik ben echt een leek op het gebied van onderdelen wisselen aan een horloge, een band dat gaat me nog net goed af. Eventueel zou de datumloep ook verwijderd mogen worden, die irriteer ik me soms wat aan…

Is er iemand die mij hiermee zou willen helpen, of het voor mij zou kunnen/willen doen?

2 likes