Ik zoek nog een wijzer setje (secondewijzer hoeft niet per se) zoals in de SNZG09. Tips welkom!
Dit blijft gaaf. Draag je hem nog veel?
De laatste tijd best wel wat ja. Is gewoon een tof ding.
Hoe bevallen die?
Weet je waar ze vandaan zenden ivm importkosten?
Bevalt goed. ClockworkSynergy zit in de VS bij DC in de buurt. Maar het is een Cordura bandje, dit soort bandjes zijn vrijwel overal verkrijgbaar.
Thanks! Zag dat ze nog meer leuk spul hebben voor een mooie prijs. Ga er eens bestellen denk ik.
Zeker doen, heb redelijk wat verschillende bandjes van hun en kwaliteit is goed. Als je aardig wat bandjes in 1x keer besteld versturen ze het in een simpel maar goed bruikbaar kartonnen bewaardoosje. Daarin bewaar ik nu al mijn bandjes.
Ok thanks. Kreeg je nog een naheffing voor importkosten erbij?
Woon in de VS, dus nee
Ben niet bekend met de huidige NLse regels, maar het lijkt me sterk dat je als je een paar bandjes besteld importkosten moet betalen.
Hangt van het bedrag af…
Oh haha. Dat scheelt.
In NL mag je op alles dat buiten de EU vandaan komt en boven de, wat is het, 22 Euro ofzo is belasting betalen
mijn 2 seiko modjes, allebei hier via hf verkregen, en nog allebei in mijn bezit.
de rechter is mijn favoriet, de linker zit nu ook op een oranje nato, voor alle koninklijke feestdagen en andere nationale gebeurtenissen, wk, ek, olympische medalles etc.
Ze hebben die regels aangepast per 1 januari volgens mij. Volgens mij is die 22 euro grens verhoogd. Weet het even niet precies.
Verder hier een schaamteloze crosspost.
Ok, maar vast niet naar heel veel hoger
Mooi ding trouwens
Wow, dat is (belachelijk) laag. De BD weet dus tegenwoordig ook wel waar Abraham de mosterd haalt, haha.
Dat is al heel lang zo hoor Geldt voor alles buiten Europa dus niet alleen de VS
Begrijp ik, vindt het alleen erg EU/NL protectionistisch klinken, maar goed dat is een andere discussie.
Van mij mogen ze het ook schrappen hoor