Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Dit wordt een toffe mod.

9 likes

Ik ben benieuwd, is dat een Sumo kast?

Nee!

Wel een beste joekel.

4 likes

Je bent helemaal into de MM op het moment volgens mij :+1:t3:

1 like

Nog steeds heel blij met deze mod van @Marco_T :ok_hand:

11 likes

zodra je bent uitgekeken dan mag je mij wel een bericht sturen hoor :innocent:

2 likes

Hij is leuk hè? :sweat_smile:

Er zijn al twee dibs voor je. En eerlijk gezegd geef ik deze liever aan één van mijn zoons dan dat ik 'm flipper. Die kunnen 'm binnen no time een vintage used look geven.

1 like

haha ook een leuk idee. Maar dan kun je hun beter een skx013/007 ofzo geven en dan die goed oud laten worden ipv deze. deze is al ''used" haha. Maargoed mochten de 2 voor mij van gedachte veranderd zijn uiteindelijk, je weet me te vinden :smiley: Tenzij ik tegen die tijd al voorzien ben

1 like

Niet de mijne, maar wel heel leuk.

9 likes

Dit is de nieuwe regeling, de drempel gaat er helemaal vanaf:

Al heb ik wel begrepen dat deze nu wordt uitgesteld naar 1 juni, en mogelijk naar 1 januari 2022. Het zit eraan te komen in ieder geval.

Wat vooral interessant is, is hoe de vervoersbedrijven hiermee omgaan. Voor een -zeg DHL is dit extra werk waarvoor ze nu een handling fee van ongeveer 15 euro doorberekenen aan de ontvanger. Als je een horloge hebt gekocht van 300 euro is dat leuk en aardig, maar stel dat je een bandje koopt voor 15 euro, er gaat nog eens 21% BTW over en daarna nog 15 euro handlings fee…

1 like

Tijdje terug op een flat vent gezet, staat 'm goed al zeg ik het zelf.

9 likes

ik zie jou daar wel mee lopen… :grin:

1 like

Maar hoe zit het dan hier mee?

“In order to allow VAT to be levied, all imports into the EU will have to be declared at the border using an electronic customs declaration.”

Lijkt mij dat je het dan nog steeds moet aangeven?

1 like

Lijkt mij ook, maar ik ben zeker geen expert.

1 like

Ik ook niet, daarom vroeg ik het aan jou :drooling_face:

1 like

Haha een soort van de dove leidt de blinde :smile:

1 like

Ik ook wel! Zaterdag eerst maar eens die andere mod bouwen. :sunglasses:

1 like

Doorgaans ben ik geen fan van zwarte kasten maar deze mod die ik tegenkwam tijdens een zoektocht voor een nieuwe mod is niet verkeerd

3 likes

Seiko skx009 Pepsi mod.

4 likes

Top hat sapphire :sunglasses:

19 likes