Zwarte dag en datum rules
Toch de SKX007j verbouwd.
Wel een andere 7s26, omdat het er al opzat.
Verder DD saffier geplaatst, gewoon omdat ik het nog had liggen.
Zwarte dag en datum rules
Toch de SKX007j verbouwd.
Wel een andere 7s26, omdat het er al opzat.
Verder DD saffier geplaatst, gewoon omdat ik het nog had liggen.
Is er hier nog iemand die een leuke nh70 of nh71 heeft liggen waar hij/zij afscheid van kan nemen?
Hoef ik daarna nog alleen een manier te vinden om een transparante wijzerplaat te fabriceren (of vinden) om deze kristallen bol om de pols te kunnen knopen
Wie kan mij hierin verder helpen? (Met name dat uurwerk!)
Dit is meer een kale build dan een seiko mod, i know. Als iemand mij een âgeneric buildsâ topic kan aanwijzen verplaats ik dit bericht met alle plezier daarheen als het hier niet welkom is.
Waar die kast vandaan komt, daar hebben ze beide uurwerken ook.
Lelijk ding⊠Verkoop je deze?
Ik heb eventueel nog wel zoân kast voor je. Kun je zelf aan de slag. Is alleen wel voor een ETA.
Niet aan mensen die 'm lelijk vinden
Mooi ding⊠Verkoop je deze?
De mods en builds die ik heb daar heb ik veel plezier van en derhalve geen plannen om ze te verkopen
Ja als deze ooit beschikbaar komt mag je me een pm sturen
Dit blijft mijn favoriete mod, echt een droom horloge!
Wel als ik hem bij een echte mod-shop vandaan had ja, naar via Amazon helaas niet. Het is ook maar de vraag is je het dan ook wel echt wilt hebben
Hoe bevalt die Aqualume plaat jou? Mijn conclusie was dat hij zelfs nog iets betere lume heeft dan mân full lume NY0040.
Amazonâ Ik zag hem op Ali.
Thanks! Eigenlijk is het strikt gezien een build en geen mod. Wel met de nodige Seiko onderdelen uiteraard.
Jup. Ik weet vrijwel zeker dat het ook gewoon uit China gaat komen en dat ik er nu meer voor betaal dan wanneer ik het via Ali aanschaf, maar geen gek gedoe met btw of import op deze manier. Daarnaast had ik nog wat andere dingen in de bestelling zitten en kwam het zo gewoon goed uit
Hallo. wijzers kun je ook wel zonder wijzerplaat plaatsen. Heb je geen transparante wijzerplaat voor nodig
Die kasten lijken me wat plastic overkomen eigenlijk, maar eigenlijk ook best apart.
Ook als lumed phantom te krijgenâŠ