Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Ik heb mijn turtle open gekregen. Hoe?? Nou gewoon, door het nog een keer te proberen :rofl:. Hij ging na een paar pogingen ineens toch open. Dus of ik ben ineens heel sterk geworden (dan wordt mijn volgende mod een Hulk)………. Of er is iets intern gebeurd waardoor het nu wel ging.

Nu dus wel de caseback volledig vernacheld.

Ze noemen me nu ook wel de turtle killer. Had al een telefoontje van Greenpeace gehad en WWF stond in mijn tuin te demonstreren.

Ik moest beloven dat ik het nooit meer zou doen :crossed_fingers:t2:

5 likes

Watskeburt met die andere? Hopelijk is er geen glas in het uurwerk gekomen :scream:

1 like

Heb niks groen, en na een week wikken en wegen iets groens me zelf uit mijn kop gepraat.

Nu zie ik je Hulk, en zit weer na te denken over wat ik in het groen wil :rofl:
Eerst maar weer opzoek naar een skx-kast.

Holy shit :grimacing:

En wat is er aan de andere kant gebeurt??
@Mipnick heeft wellicht wel een dikke saffier voor je.

2 likes

Tja……. Wat is er niet mee gebeurd kan je beter vragen :rofl:. Helemaal uit elkaar gehaald. Met een haakse slijper bewerkt…… dat soort dingen. Ik wilde eens kijken of het mij zou lukken om de case naar mijn zin af te slanken. Dat is (nog) niet helemaal gelukt :rofl::rofl::rofl:. Wil nog wel een keer een poging wagen maar het ontbreekt me aan tijd.

Ik heb het glas eerst in de case gedrukt. Blijkbaar iets te hard want het is toen gebarsten. Nadat ik al het losse glas had verwijderd heb ik het uurwerk weer terug geplaatst. Ik had even geen betere plek om het te bewaren.

1 like

Ai :confounded::confounded::confounded:

Mooie wijzerplaat inderdaad :grin:

6 likes

SRPC35 Padi mod

6 likes

Manta ray mod!! Helaas weer niet genoeg tijd om hem af te maken.

3 likes

Manta rocks :metal:t3:

12 likes

Haastige spoed is zelden goed.

Nou valt dit vrijwel niet op,

maar dit wel.

Gelukkig springt de rest er dusdanig uit dat het me helemaal niet stoort.

Ik kan er maanden over doen, een avond inplannen en er totaal geen zin in hebben.
En zo spontaan 2 verschillende mods een stuk op weg helpen om vervolgens toch weer een poos niks te doen.

4 likes

He Jeroen draait de shark mee met de sec wijzer?

Dierenbeul, dit kan toch niet om je turtle zo te mishandelen. :angry: Blijft er dan af als het niet lukt.

1 like

De haai is onderdeel van de secondewijzer dus die zwemt rond

1 like

Grappig :rofl: :rofl:
Shark zoek Manta.

1 like

Ja je hebt helemaal gelijk. Rustig aan is het beste. Maar soms (nu dus) heb ik zin om hem af te hebben en ermee te gaan lopen :smiley:.

Mooie mod die van jou!!

1 like

I know i know!!!

Uit puur schuldgevoel steun ik nu save the turtle foundation met 100 euro per maand. :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

5 likes

Mijn samenraapsel van een Seiko SNXJ, SNXG47 en een onbekend Seiko 5je waar ik alleen wijzers van had. Best geslaagd al zeg ik het zelf. :slight_smile:

6 likes

De king SKX, denk een van mij mooiste mods al zeg ik het zelf.

7 likes