Ik heb mijn turtle open gekregen. Hoe?? Nou gewoon, door het nog een keer te proberen . Hij ging na een paar pogingen ineens toch open. Dus of ik ben ineens heel sterk geworden (dan wordt mijn volgende mod een Hulk)………. Of er is iets intern gebeurd waardoor het nu wel ging.
Tja……. Wat is er niet mee gebeurd kan je beter vragen . Helemaal uit elkaar gehaald. Met een haakse slijper bewerkt…… dat soort dingen. Ik wilde eens kijken of het mij zou lukken om de case naar mijn zin af te slanken. Dat is (nog) niet helemaal gelukt . Wil nog wel een keer een poging wagen maar het ontbreekt me aan tijd.
Ik heb het glas eerst in de case gedrukt. Blijkbaar iets te hard want het is toen gebarsten. Nadat ik al het losse glas had verwijderd heb ik het uurwerk weer terug geplaatst. Ik had even geen betere plek om het te bewaren.
Ik kan er maanden over doen, een avond inplannen en er totaal geen zin in hebben.
En zo spontaan 2 verschillende mods een stuk op weg helpen om vervolgens toch weer een poos niks te doen.