Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Is dat een z199 band? Hoe bevalt die?

Heb er twee, vindt het echt top banden. Rammelt wel iets meer dan de milat banden en de sluiting is gestanst. Maar qua look en hoe het horloge op je pols valt is echt zo veel chiller. Naar mijn idee het beste bandje voor een skx.

3 likes

Doel je daarmee op de originele seiko jubilee?

Die zijn top! Rammelen aan alle kanten en heb af-fabriek rek als (edit) wat, maar dragen top!
:+1:t2:

2 likes

Nee homie, ik bedoel de Z199 (Uncle Seiko). Iets platter dan de jubilee en helemaal geborsteld.

Ik weet het. :joy:

Denk ook niet dat ik een andere band nodig vind, dit voelt wel lekker old school.

2 likes

:hugs:

Doe maar een originele, kost niks en top dus imho

1 like

Nog niet in de verkoop?

Die heb ik gehad voor de Turtle, mooie band maar ik vond 'm te licht voor de redelijk zware Turtle. Voor een SKX zal ie prima zijn.

1 like

Vind de band het wel waard, geeft gewoon net een betere look. Maar natuurlijk helemaal aan jou, wie weet anders een keertje op een meet up om de pols slingeren.

2 likes

Die US Z199 is een fijne band hoor. Jammer dat ik de skx het liefste op een nato draag maar gelukkig iemand anders blij kunnen maken met dat ding.

1 like

Wil je ‘m kopen dan?

Voor een paar geeltjes te koop :sweat_smile:

1 like

Eitje :fried_egg:

1 like

2 likes

007 met Lumed Sapphire bezel insert :flashlight:

4 likes

Dit is wel de goede plek om eens 'n sluimerend plan van mij te ventileren. Benieuwd naar jullie feedback :grimacing:

Ik vind een SRPC44, de gouden Turtle, stiekem erg gaaf. Met gouden band uiteraard. Nu zijn die lastig te krijgen en/of duur. Zelfbouw is dan ook een optie. Ik zie gouden Turtle kasten, maar ook Willard kasten met SKX fitment. Daar dan een mooie blauwe of groene dial in, MM wijzers, een vrij normale zwarte insert, 't moet immers wel smaakvol blijven…

Hoe zit 't met de kwaliteit van die aftermarket kasten? En met de coating?
Hoe slecht is dit idee? Op een sjaal van 1 tot 10?? Waarbij 1 eigenlijk best goed is…!?

Plaatje van strap code voor de sfeer!

3 likes

Jij riep het eerst? :joy:. Ik vind hem we tof maar denk lekker duur…

1!
1!
1!
1!
1!
1!
1!
1!
1!
1!

Zo, nu stoppen met vragen, onderdelen bestellen en pas weer terugkomen als ie af is.

Dat was toen ik nog een YM had. Voor nu mag hij blijven :sweat_smile:
Heb er ook een bracelet met leuke taper voor incoming. Ben benieuwd.

3 likes

Tof! We zien de plaatjes wel straks

1 like

Geen gemod voorlopig.
Wel genot, morgen weer thuis.

Zondag weer weg, maar dan prive en nog verder.

1 like