Nog iemand wat gekocht bij aliexpress sinds 01 Jul? Ik zie nu nl staan prices includes VAT. Iemand nog wat moeten bijbetalen aan BTW of invoertaksen?
Ik hoor het graag
Nee, kreeg pakketje gewoon netjes bezorgd, zonder extra heffing.
Het gaat niet overal even goed. Ik heb nog een factuur met inklaringskosten ontvangen van postnl na een aankoop bij Namoki in Singapore, ondanks dat zij aangeven btw af te dragen. Wel braaf bezwaar aangetekend. Beetje jammer dat Postnl 8 weken aanhoudt voor het onderzoeken van het bezwaar om vervolgens binnen 3 maanden het geld over te boeken, mocht je bezwaar gegrond zijn.
Ik zou mij direc thuis voelen in dit topic:
https://www.horlogeforum.nl/t/postnl-dhl-ups-dpd-etc-ellende/205391/929
Nee, je hebt de BTW al betaald en derhalve hoeft postnl het alleen maar te vervoeren en geen inklaring te doen bij de douane.
Ik heb zelf vlak na 1 juli wel gedoe gehad met DHL toen ik gereedschap had besteld in de UK en de verzender was vergeten de verrekende BTW te vermelden op de waybill. DHL verwees me door naar de belastingdienst en de belastingdienst naar de verzender en die weer naar DHL. Uiteindelijk heb ik het laten zitten (was 30 euro) en heb ik een voucher gekregen van de verkoper.
Lang verhaal kort: het kan altijd mis gaan.
Een 1zomer zonnebril… verder vind ik ali vooral duur geworden.
de BTW wordt mee verrekend nu veronderstel ik
Wat een mooie gele dial toch.
Echt een eye catcher. Proficiat ermee.
Heel vrolijk zelfs. Zo eentje wil ik ook hebben, is die soms te koop?
iff you wanne play you have to pay
27mm zonder pakking
Thanks! Dikte is zeker 1.5mm?
Die kan ik zo niet opmeten omdat het in de caseback zit
Misschien deze spanjaard even mailen…