Ik ben geen mod expert, maar denk dat die kasten gewoon 1 op 1 kopie zijn.
Zal vast wel passen
Gisterenavond even een oefenavond gehad om te kijken of het modden wel een beetje uitpakt voor mij.
Had nog een SRPD liggen met Oranje wijzerplaat waar ik toch niet zo gecharmeerd van was, dus die moest maar als oefenobject gebruikt worden.
Nog wel even een dingetje met de wijzerplaat. Was gewend dat deze met schroefjes vast zat en bij deze kon ik hem er gewoon “afwippen” . Duurde een kwartier voordat ik er achter kwam
Enfin hieronder het resultaat.
Wat happend met die oranje wijzerplaat??
Als je van dial en insert af wil dan heb ik er eventueel wel belang bij
Ik heb nog geen flauw idee wat ik daar mee wil doen. Als ik besluit om hem weg te doen, ben jij de eerste
Heb deze ook even onderhanden genomen. Sandwich dial en Swordhands behandeld volgens de “koffie methode”, maar heb het gevoel dat er nog iets mist
Wie het weet mag het zeggen
Koekje bij de koffie?
Dat sowieso
Iets meer serieus: ik vind ‘m goed geslaagd zo.
Soms helpt iets van een rood accent, maar hier mis ik dat niet.
Dank je. Ik heb zelf de indruk dat de insert een beetje afwijkend is🤔
Een chapter ring met markers? Lijkt nu een egaal zwarte in te zitten. Misschien dat dit een goede plek is om een kleine splash klaar aan te brengen (samen met een likje kleur op het contra gewicht van de secondewijzer?).
Of wordt het dan te druk met dubbele seconde markeringen?
Verder wel een prima dial
Kleine side note:
Heeft iemand hier nog een werkende 7s26 of 7s36 liggen waar hij/zij vanaf wil?
Die is onderweg en word er ook ingezet. Kleur accent ga ik over nadenken
Weet alleen niet wat je hier mee bedoeld
Zoiets dacht ik aan:
Misschien dat een tophat saffier een alternatief is? (Als je daar van houdt) om de vintage vibe te versterken?
De look is wel leuk, ik vind 'm alleen 'n beetje te schmutzig zo. De bezel komt niet lekker overeen met de dial vind ik, meer concreet de kleuren van de markeringen. Het geheel doet mij denken aan…
Misschien dat zo’n transparante, bolle bezel leuk werkt?
Zou ik niet doen, wordt m.i. te druk. Markers staan al op de plaat.
Dat was inderdaad ook mijn 2e ingeving
Misschien enkel op elk uur een rode marker op de chapter ring. Kleur, niet te druk en gelijk een verbindend element tussen de dial en bezel. (Ik roep maar wat hoor )
Deze komt er in. Wel met markeringen, maar minder opvallend en misschien iets beter dan alleen zwart .
Kan uiteraard alleen ik zie het nut niet van dubbele markers
Ik zou eerder een secondewijzer pakken met een kleuraccent, of een tophat glaasje of beiden