Potsiedikkie, dat is me een partij een leuk horloge zo……….
Hoe is de kwaliteit van die band? Rammelbak of meer dan prima?
Potsiedikkie, dat is me een partij een leuk horloge zo……….
Hoe is de kwaliteit van die band? Rammelbak of meer dan prima?
Thnx!
Denk dat het een gemodificeerde strapcode bracelet is. Heel degelijk.
Wel een vreselijke lieg toko alleen. Op de site neutrale dials lieten zien omdat ze weten dat het niet mag en fake dials shippen.
Deze stelling is niet juist.
Ze verkopen de dial zonder logo, er zit wel een fake logo bij maar die moet je er dan zelf op prutsen. Een origineel logo past ook precies in de gaten die er wel in zitten.
Van wat ik lees zitten die er standaard en niet er los bij. In het andere scenario als het logo er niet op zit zitten er dus een paar gaten in je plaat?
Klopt (niet) . Ik kan het weten want ik heb er ooit 1 besteld om te kijken hoe het eruitziet.
Je krijgt dus dial zonder logo maar met 2 gaatjes…
Ik kreeg er 2 fake logos bij maar die heb ik meteen weggegooid. Zonder loep zie je al dat het fake is.
Bijzonder mooie Bezel, wat zou ik deze graag op mijn Seiko Prospex SRPE33K1 willen zetten, ik weet niet of ik het mag vragen maar zijn er hier mensen die dit doen? ben namelijk niet zo handig en heb er ook de apparatuur niet voor
Goed om te weten, ik wil nog een stalen band voor mijn Turtle, maar de prijs is bij Namoki een stuk aantrekkelijker dan bij strapcode zelf!
Tegendraads besteld maar raak bij AliBaba .
Dials met de fake logo er al op (gezet) worden ook aangeboden op Ebay.
Op Seikomods.com dus niet, zonder logo er al op
gaaf ! dank je wel
Ik kocht eerst deze… geen echt parelmoer, maar toch mooi. En geheel zonder tekst.
En toen kocht ik een witte parelmoer plaat, maar deze werd wel geleverd met gedrukte tekst.
Dus niet met een los logo.
Zie bij de diverse mod-shops genoeg wat ook op AliExpress staat.
Daarbij zie ik op Ali vaak dingen die pas later bij de diverse mod-shops ineens ook te koop zijn, alleen dan duurder.
hallo, ben nieuwe hier op dit forum (voorstelrondje is gedaan) en heb een vraag over het modificeren van mijn horloge. ik heb een Seiko SRPE33K1. nou wil ik deze op wat fronten aanpassen ( hulp daarbij word gewaardeerd
) maar ik zie eigenlijk dit type hier nergens voorbij komen. is dit omdat dit type niet aangepast kan worden ? of kijk ik verkeerd qua typenummer?
Modders,
Ik heb even een vraagje voor wat betreft het terug plaatsen van een glaasje. Doe ik dit met de gasket om het glaasje of plaats ik de gasket eerst in de kast🤔
Alvast bedankt
Gasket eerst in de kast…
Als je een nieuwe gasket gebruikt dan kun je het voorverwarmen met föhn en dan in kast plaatsen en daarna glas persen. Dan gaat het wat makkelijker… deze tip heb ik toegepast na 7 gaskets vernield te hebben
Hallo, de meeste mod onderdelen zijn voor SKX007. In jou geval zou je een aftermarket Samurai kast kunnen kopen zodat je kan maken wat je wil…(SKX007 onderdelen die gemaakt worden passen erop)
Persoonlijk zou ik die van jou lekker zo laten…
Thanks
Laat het weten hoe het uitgepakt is
+1
Zou met dit horloge ook niet gaan rommelen.
Maar wat heb je voor ogen als mod?