Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Kan prima hoor, zowel op staal als rubber :ok_hand:t3:

1 like

Ook op de SARB035 staan de SARX055 wijzers best cool. Domed glaasje is ook grappig.

7 likes

Qua stijl wel maar niet lumed wijzers op een lumed wijzerplaat? Ik zou er gek van worden…

1 like

Wie o wie is er een ster in re-lumen dan :question:
En heeft zin in een klusje van 12 stipjes❓

Volgens mij heb je niet goed gelezen…

Volgens mij begrijp je mijn oproep niet.

1 like

Ah sorry, ik dacht dat je inhaakte op het bovenstaande :relaxed:

Dat gaat me voor 12 speldenkopjes iets te ver.

Waarom niet zelf doen dan?

Onkunde… oefening baart kunst, maar heb niet vaak tijd.

:thinking: handmatig de dag verstellen werkt toch.
Schijnbaar toch niks gesloopt :grin:

1 like

:sunglasses:

3 likes

Vertel!

1 like

Korte versie: deze dial gaat op de SNZG15K1

Lange(re) versie: ben al langer ‘fan’ van de wijzerplaat van de Omega Seamaster Aqua Terra Worldtimer :point_down:

Tijdje geleden stuitte ik op de dial-contest van Namoki op IG en had ik contact met deze sympathieke Slowaakse kerel die momenteel in Amsterdam woont. Had naar mijn mening de wedstrijd van Namoki moeten winnen, maar goed wie ben ik nou haha :sweat_smile:

De winnaar van de Namoki dial contest:

Toen uiteindelijk na veel gezellig gechat heen en weer over horloges, wijzerplaten en DHL-avonturen in 020 (waar hij parttime werkt) kreeg ik plots gisteren een set aan foto’s van hem binnen: deze nieuwe versie had hij gemaakt met mijn punten in gedachte! Dat is natuurlijk tof, en gaat dan ook mijn kant op :grin:

10 likes

Beetje netjes voor de zondag

4 likes

8 likes

8 likes

3 likes

Tof! Daar is zeker iets heel moois van te maken. Ik heb ook een zwak voor kaarten en wereldbollen en dergelijke in het algemeen. Niet echt een hobby maar soms komt het bij elkaar.

Sorry geen Seiko

3 likes