Show je Seiko mod of build (Deel 1)

@Barboendel moet je hebben.
Die is er echt goed in.
Heeft mijn flieger dial gemaakt en gelumed.

2 likes

Ziet er goed uit.

Twijfel nog wel hoor, het was nogal een tour om deze plaat te bemachtigen. Hij is ook 40jaar oud.

1 like

Hij kan ook lume voor je maken met een vintage smaakje.

Voor 45 euro heb je een 5 logo van 45 jaar oud…
Met wat lume stippen

6119-7560

1 like

Als je NOS 6309 894M voor me kunt vinden, dan graag❗

Alleen 6119 weet ik zo


Of een leuke voor nh36 24 jewels?

2 likes

Dial is binnen, zou mooi zijn als ik de markers van de inner bezel ook dezelfde patina kleur zou kunnen geven… géén idee hoe haha :sweat_smile:

Had nog een setje skeleton wijzers van Namoki hier liggen, maar dat wordt 'm niet. Vintage look mercedes wijzers zijn onderweg :ok_hand:


4 likes

Zag deze vandaag voorbij komen.
Toch best apart zulke dials…

2 likes

Zwart op zwart? Is dat wel leesbaar?

1 like

Centrum van de wijzerplaat is blauw/goud, hoop dat het leesbaar is. Wat raad jij aan?

1 like

Die Skeleton wijzers en de sojasaus leggen voor een paar dagen! Of goude wijzers met patina.

1 like

Hey, skeleton in soja saus… geniaal!! Kan dat ook met de markers van de inner bezel denk je?

1 like

Ik zou ze er niet ingooien, maar met een wattenstaafje doen.

1 like

Verliezen ze wel lume(kracht), toch?

Klopt.

1 like

dan zou ik eerder hier eens kijken.
Wie wil er nou soja saus (of koffie of whatever) op zn dial :sweat_smile:

https://www.watchlume.com/RELUME-KITS/WatchLume-Basic-Kit-ORANGE

2 likes

Ik zou gezien het een vrij druk ontwerp is voor zo rustig mogelijke wijzers gaan. En een kast die niet (volledig) geborsteld of gebrushed is.

1 like

Seikomods UK verzend niet meer naar Nederland
:sleepy:

Naamloos-1

1 like

Serieus? Stom………

1 like

Althans, bestellen en afrekenen via site kan niet meer omdat ze niet naar Nederland verzenden.

Zullen wel weer teveel Hollanders hebben geklaagd over extra import kosten en langere levertijden…

Heb zojuist wel wat gekocht, maar via mail en bijkomende extra import kosten voor mijn eigen rekening…(lijkt me logisch, maar voor de gemiddelde Hollander blijkbaar niet? :sweat_smile:)

p.s. ze hebben nu ook een Tuna Case te koop…

2 likes