Kerel, het is hier nacht
Volgens de modgenerator wordt dit ongeveer mijn 4e modā¦
SKX013 kast met OEM SKX013 bezel en een tophat saffier om het zoveel mogelijk Seiko SKX013 stijl te laten lijken, maar dat kon de modgenerator niet aan
De SKX013 Happy Feet
Ik denk dat het nu redelijk dag is kerel
Maar ik ben nu redelijk op stage en als ik thuis kom is het weer redelijk donker
Maak wel even wat fotoās in de badkamer, daar is het lichter.
Het is iig geen Seiko en met een fake wijzerplaat
Is die fake ja? Ik zie het nietā¦
Van deze platen zijn fakes in omloop. Ten tweede is het een limit plaat, dus hoe kom je er aan. En ten derde, het zit in een 200 100 euro āmodā.
Tekst en uitleg van wat?
Die Happy Feet Save The Oceans Antartica plaat is toch ook een Limited plaat?
Hoe kom ik er dan aan?
Zeker mogelijk met de juiste contacten en prijs. Maar de aantallen āOEMā platen in die āModsā voor een paar tientjes? Of 20 stuks los verkopen op Ebay?
o ja sorry, je had het over die meh modā¦
zou verboden moeten worden
Ik wacht nog steeds met spanning af op je eerste mod
Ja, eens die happy feet mod van jouw ziet er goed uit.
Daarnaast hij ruikt naar fake van een kilometer afstand.
Beweer ik zeker niet
Stellig⦠leg uit?
Oh? Van het kroontje zijn ook een hoop fakes in de omloop, wat zegt dat over de kroontjes op dit forum niksš¤«
Dit zegt ook niks over die plaat toch?
Iets met een boek en een kaft?
Ben benieuwd wat m fake maakt!

Die dingen zeggen zeker veel, want er zijn veel verdachte zaken. Je kan het ook omkeren, hoe weet jij dat dit een OEM Seiko plaat is?
aha. Dus jij stuurt mij berichtjes op marktplaats. Ben niet heel erg geneigd om in te gaan op marktplaats-opmerkingen. Ćberhaupt niet op aantijgingen, gezien ik hier voor mn rust kom. Mja,
Volgens mij staat er duidelijk achter dat het een mod is.
Je tweede pijltje moet ik je gelijk in geven. Zal eens zien of ik dat nog kan wijzigen.
Edit dank voor je oplettendheid. Is gewijzigd naar overige merken.
Maar voorderest staat overal achter dat het een mod is. Wat mij betreft betekent dat het bestaat uit diverse onderdelen.
Dit is derest van de advertentie tekst. Daarin zie je dat er enkel bij de wijzerplaat staat dat het een origineel onderdeel is. Dat claim ik enkel van de wijzerplaat en het uurwerk, de rest niet?
Nee dank je, jij laat je stellig uit over dat het een fake is? Ik ben een en al oor.
Hallo heren,
Dit plaatje is ook fake⦠Maar wil ik wel een keer maken
SKX006 met een andere bezel en insertā¦
Jij verkoopt het stellig als OEM plaat. Dan lijkt me het wel fijn dat je dit ook kan bewijzen dat het een OEM plaat is. Heb je het horloge zelf gemaakt of zo gekocht?