Maar waar naar dan? Een render…
Kom ff langs bij mij met een juweliersloupe zodat je zaken echt goed kunt beoordelen.
Maar waar naar dan? Een render…
Kom ff langs bij mij met een juweliersloupe zodat je zaken echt goed kunt beoordelen.
Nee. Het is een build gebruik makend van originele Seiko onderdelen.
Mooi hè?
Het is geen render, je kunt de beschadigingen op de glimmende delen van de markers gewoon zien zitten, alsook de slechte afwerking (9 uur) van de gestanste (zoals @David_Gee schrijft) markers.
Kom ff kijken in plaats van online op basis van wat uitvergrotingen en foto’s/ renders (die van mij komt overigens niet bij Namoki vandaan) te oordelen, ok?
Opgelegd, dat is toch duidelijk te zien??
Waar zie je andere foto’s van mij dan?
Nou, nee, anders zeg ik het niet… Anders is er fototechnisch is aan de hand, want die zwarte randen rond de indices en zo’n licht randje vanaf de dial tegen de indices doet mij aan als gestanste indices.
My bad, ik haal posts door elkaar.
Los van alles, wel een erg toffe look!
Tsja, ook u zou ik willen uitnodigen om met een loupe te komen kijken…
Een foto is vertekend, mobiel dus lijkt alles wat boller om te beginnen. Lichtval speelt ook een rol. Anyway tot nu toe heb ik geen enkel goed argument gelezen waarom de plaat nep zou zijn.
Voor de goede orde; ik ben geen voorstander van gebruik van fake wijzerplaten en heb dit nog nooit toegepast in een mod of build.
Waar heb jij hem kunnen vinden?
Dat is zeker waar. Die plaat hoort namelijk niet in zo’n kast thuis en het pretendeert op die manier iets te zijn wat het niet is. Al gedoog ik het voor zelf gebruik, zolang je het maar niet verkoopt Over de plaat durf ik niks te zeggen, maar heb wel sterke twijfels over het grote aantal platen in omloop.
Online, nee dat is flauw. De maker heeft hem gevonden na heel lang zoeken.
Nee, ik zit niet in die handel
Tsja, helaas is er een enorme vraag waar men aan “moet” voldoen. Dus krijg je nep en twijfelachtige handel. Gelukkig is het meeste ervan goed herkenbaar.
Vind dit maar lastig; afgaand op de foto’s meen ik verschil te zien in indices. De onderste glimmen meer? Maar ik vrees dat camera’s en belichting daar een rol in kunnen spelen… Al ben ik zeker dat de lume pip op drie slordig is. Automatic heeft een dikkere font
Erg tof zeg!
Er is een duidelijk verschil te zien in hoe de indices en de minuten anders in verhouding zijn met elkaar. Zo sluiten de indexen bij die van @Proenski aan op de minuten track en de orginele hebben er ruimte tussen zitten…
Gewoon een refund claimen!
Nou, kijk eens goed naar de “tekening”, die is wel echt anders. En op de replica liggen de letters op de dial waar de Seiko gedrukte letters heeft. En de tekst onderaan de dial geeft ook wel 's een indruk.
Misschien was een valse Seiko plaat zijn grootste geheim
De bouwer staat boven alle twijfel en handelt ter goeder trouw. Ik ga nu ook twijfelen. Als het een fake is dan is ie heel goed gemaakt, de print is heel scherp, de lume uitstekend etc.
@Chlorophyl kun jij mij via PB wat foto’s van jouw SPB sturen dan ga ik nog wat meer vergelijken
Waar komt jouw dail vandaan?
Het internet