Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Nee, precies. Dat doen ze bij mij ook niet

Is er iemand die een zwarte keramische YM insert over heeft?

1 like

Nee helaas… Die kun je echter lekker goedkoop op Ali kopen, want de inserts van de sub passen ook op de skx (met saffier voor slope).

Ik had zelfs een vlakke van Ali.

4 likes

Maar is de kwaliteit ook goed?? Goedkoop is duurkoop is mij geleerd.

Als ik naar jouw bezel kijk dan zit er veel ruimte tussen de de 1 en 0, de 2 en 0 etc. Niet echt fraai.

Is omdat dat een vlakke is. Die andere zijn gewoon kopieën van Rolex.

Ik heb al heul vaak gehad dat ik van Namoki onderdelen had waarvan ik het idee kreeg dat ze het daar ook via Ali kochten. Zeker met de tools die ze aanbieden.

3 likes

Ik moet maar eens kijken dan, nooit gekocht bij die toko

1 like

Ook een Ali insert. Gewoon goed kijken naar het font op de foto’s, kwalitatief doen ze weinig onder aan die van de andere leveranciers. Of misschien wel niets.

4 likes

Mijn ervaring met Chinese verkopers is dat het plaatje niet altijd (exact) is wat je krijgt :upside_down_face:

1 like

Nee maar ik heb nu over horlogeonderdelen he, viespeuk

1 like

Ik ook :grin:

1 like

Die doet mij echt verschrikkelijk denken aan de oude 4205 beater die ik aan het begin van m’n horlogegekte had :grin:
Zwaar gemod en al vrij snel compleet afgetrapt :smile:

3 likes

De Swatch Guard Mod :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Das al beter ja :+1:

in the meantime…

Dremel meets bezel. :stuck_out_tongue: (Je moet wat om een aftermarket bezel lekker te laten passen op een SKX kloon…)

4 likes

Volgens mij zien wij hier wel meer dan alleen een nieuwe bezel en insert :face_with_hand_over_mouth: Of zijn de bezel en case spontaan zwart uitgeslagen door alle rook van het vuurwerk? :wink:

1 like

Klopt een beetje. Toch maar NH36 van gemaakt.
Van een NH35 uurwerk een NH36 gemaakt.
NH35 uit een Invicta diver.
Center pinion heeft in dit uurwerk geen punt waar je de clip om vast te zetten kan klemmen. Zodat je niet een dag schijf erop vast kan klemmen.

Ik heb de center pinion van de 7S26 gewisseld en heb er nu een NH36 van gemaakt met dag en datum. Ik heb beide schijven van origineel vernieuwd. Datum leek zo groen als het lume.

Ook is de grijze movement ring verwisseld met de 7S26

Omdat een 7S26 stem niet werkt op een NH36 zit het tijdelijk dan maar even zo.
Uurwerk zit zo goed verpakt tegen eventuele beschadiging.

1 like

Hoe heb je de tekst van DIVERS weer oranje gekregen?

Geheim van de bouwer

Ik ga het je sowieso niet nadoen…

Stift en Rodico

1 like

Blijft het kleurecht?