Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Dat gaan we meemaken.

5 likes

Priegelwerk🥴

Valt mee. In een uurtje alles gefixt zoals op laatste foto.

1 like

Oeps, hup naar de volgende mod!

2 likes

3 likes

Zeer geslaagde MOD :ok_hand:

1 like

Thanks!

1 like

I gotz plans :grin:

image

3 likes

Mooie combo :+1:

1 like

Wat een zooi zo… Iemand die mij advies kan geven?

UPS geeft aan dat ik een handelsfactuur moet toevoegen, ik vraag aan seikomods of ze die even kunnen mailen en dan dit…?

1 like

Lekker dan. Als zij het zat zijn met NL zaken te doen, maar het toch doen, moeten ze ook gewoon klanten helpen zonder het probleem daar te leggen.
En al doen ze dat niet, of willen ze dat niet, dan kunnen ze ook minder bot communiceren. Denk dat je weer een adresje minder om te shoppen hebt…

Zulke toko’s zien niet echt in de Europese Unie hè? Blijft vervelend met verzenden dan…

How to lose customers 2.0

3 likes

Het lijkt me toch niet moeilijk om even een mailtje te sturen met de invoice?

2 likes

Ziet er inderdaad niet heel vriendelijk uit.

1 like

Enige advies wat ik kan geven is dat die MM300 kast best mooi is :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Hierbij mij Marlon Brando Apocalypse Now mod :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Ik heb in eens een update op de tracking, laten we hopen en nooit meer iets bestellen bij seikomods!

1 like

Ik heb het vermoeden dat die guy gewoon grumpy is… stuurde vaak verkeerde onderdeel waardoor ik weer moest wachten, maar wel onderdeeltje extra had natuurlijk. Of glas wat ze er verkeerd om in persen. Maar daar had ik weer van geleerd dat je maar het beste alles zelf kan doen.

Vind de kasten in materiaal en afwerking zowieso beter dan Namoki trouwens

2 likes

Ik vind watch en style ook beter dan Namoki. Voelt veel steviger aan ook. Dit is mijn eerste en dus laatste ervaring met Seikomods.

1 like

Sowieso is het een shady toko vanwege de wijzerplaat situatie.

1 like