Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Ebay is pas een shady toko

Deze is best leuk zo. Misschien zo’n bandje erbij?

1 like

Dat klopt zeker. Catawiki, marktplaats. Alleen chrono24 lijkt er iets mee te doen.

Dit is de kast van de 7s26 0010 (en 7s26 uurwerk)

Vond de beschadigingen toch iets teveel en het hardlex een beetje lachspiegel weerspiegeling en heb een verangende SKX013 kast ervoor besteld.
Originele Caseback komt daar dan wel weer op en een andere bezel en insert. O ja en NH36 upgrade

Er past een SKX013 bezel op

1 like

Joh, veel van dit spul komt uit dezelfde (Chinese) fabrieken…

I know. Maar bij namoki hebben ze naar mijn idee meer producten van slechte kwaliteit, en ik heb al best wel een hoop besteld.

Op een bepaald moment kreeg ik een springbartweezer binnen die letterlijk identiek was aan zo’n ding van Ali. Bij namoki 27 ekkies, Ali 5 ekkies.

Welke zijn slecht volgens jou?

Ik heb twee keer een mm300 mod gedaan. Een van namoki onderdelen, een van watch and style onderdelen.

Bij watch en style schroefde de kroon beter, de bezel klikte beter en al de onderdelen paste beter. Namoki voelt voor mij soms dus wat goedkoop aan en bestel er alleen als ze het specifieke onderdeel niet op voorraad hebben bij watch and style.

2 likes

Heb ik wat gemist?

Vanaf dit bericht lezen. Veel plezier.

Alleen komt die plaat niet bij Namoki vandaan :wink:

Aha, dat heb ik mee gekregen. Maar als ik het goed begrijp beticht koekoek seikomods ervan fake wijzerplaten te verkopen.

Ze tonen blanco maar sturen het Seiko “logo” los mee

1 like

Ow? Ik dacht dat die verkoper hem van namoki had.

Nee, daar komt ie in elk geval niet vandaan

1 like

Aha, dat is niet zoals het hoort, maar eigen designs, of replica platen?

Kijk en oordeel zelf zou ik zeggen

Daar zitten er toch een aantal tussen die verdacht veel op seiko platen lijken.

Precies

1 like