Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Wat is hieraan ge-mod?

beter slecht gejat, dan goed bedacht…

Ja al die heimdroller feiko sewerdivers komen mijn neus uit :nauseated_face: :face_vomiting:

Ik snap het ook niet, want voor dat geld kun je ook iets met een eigen gezicht kopen. En dan mensen die zeggen dat de afwerking hetzelfde of beter is, daar geloof ik ook geen snars van.

Fixed that for ya

Sowieso vind ik het erg jammer om te zien dat deze combi nog steeds aangeboden wordt terwijl ik al iets meer dan een jaar terug melding heb gedaan dat de chapter ring doodleuk over de minute-track op de plaat staat en daarmee ook een deel van de indexen afdekt. Het ziet er niet uit. :expressionless:

Zie ook hier:

Dat gezegd hebbende; ik moet hun wel complimenten geven over de plaat zelf, want die is gewoon prima uitgevoerd. :+1: Je moet hem gewoon niet willen gebruiken icm de chapter ring die de rode plaat er standaard bij krijgt. (en dan heb ik nog extra geld bijgelegd omdat de zwarte plaat niet een chapter ring krijgt meegeleverd… :frowning: )

1 like

Dit is verboden, al meerdere malen gezegd, Jur heeft er zelfs een topic over gemaakt. Dus ik heb je bericht gevlagd.

Toch erg hè iedereen zet een mod er op zelf met Rolex logo. En ik antwoord op een bericht en het is direct gevlagd.

Ik heb hier dus geen probleem mee heb zelf verschillende Rolexen en ap zeer triest!

afbeelding

4 likes

Het is niet triest dat het gevlagd is. Het is tegen de regels dat weet je zelf ook. Weet je wat triest is? Iets doen waarvan je weet dat het niet mag, en dan sneu doen als mensen er wat van zeggen.

1 like

En die hier boven worden dan niet gevlagd …

Welke? Ik vlag elke fake die ik tegenkom…

Misschien ff uitleggen wat er precies niet mag, snapt ie het beter

Nee ik ben lui, ik vind iets vlaggen al veel moeite. Het is al honderd keer gezegd.

Dan moet je ook niet tof doen tegen hem.

Zolang je hem niet verteld wat hij precies fout doet blijf jij moe worden van al je gevlag.

1 like

Ik denk dat hij precies weet wat er niet mag.

1 like

Deze vind ik nog steeds erg mooi

1 like

Is dat een mod dan?

1 like

Pauline

:upside_down_face:

1 like

Ow kak

Geld terug en door.

Begrip voor zijn reactie gezien Brexit en PostNL shit, maar brengt op deze wijze gelijk een smet op zijn reputatie en er inmiddels genoeg andere alternatieven voor mod spul.

1 like