Ik kreeg overigens een mail met de invoice net! Volgens mij hadden ze door dat de reactie niet helemaal gepast was.
Helemaal niet hier. Wat is er zo moeilijk om even de invoice te mailen? Scheelt je bedrijf ook weer een refund om te betalen. Zeker op deze toon alles behalve begripvol hier.
De verzender had een invoice erop moeten plakken, tenzij deze dat digitaal had gedaan.
Indien digitaal dan had er op het pakketlabel EDI gestaan.
Nu is beide schijnbaar niet het geval, want ik weet zeker dat je het bericht van UPS NL hebt gehad.
Het probleem is nu dat UPS UK het pakket heeft laten doorgaan, en dat UPS NL deze niet kan afleveren omdat het pakket niet ingevoerd kan worden.
Dit kunnen ze niet vanwege de Douane-afspraken.
Het makkelijkste zou zijn wanneer SeikoMods dit even oplost, ookal krijg je dan wel een naheffing.
Aangezien SeikoMods niet meewerkt, zul je zelf een invoice moeten fabriceren om je pakket toch te krijgen.
De dag-datum deed het niet dus ik wilde deze even bekijken (samen met de stofjes onder het glas).
Ik merkte dat de bezel heel dicht op de kast zat (nergens inhammen etc) dus de kast helemaal afgeplakt en dan krijg je dit …
En de bezel is nogsteed niet los, dus dit kan er vandaag ook wel bij… 130 euro verder en dan is je kast stuk. Misschien kan ik hem redden door een mm300 stijl bezel te monteren die iets breder is en het niet meer op valt maar wat voel ik me klote zeg.
Je moet het ook strakker draaien zodat het ruimte gaat creëeren. Visdraad in een 8 vorm, Bezel in ene helft, pen in andere en dan pen aandraaien zo ver je kan. Met draad wel precies tussen kast en bezel.
De afwerking is niet per se beter maar ze bieden vaak wel betere specs. Maar dat is ook het voornaamste argument om zo’n ding te kopen, als ze dezelfde specs aan boden voor dezelfde prijs als Seiko of Citizen kocht niemand het. Als klein merk heb je minder kosten en ze pakken waarschijnlijk een lagere marge dus kan het prima dat ze meer voor minder geld aanbieden.