Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Dat zit toch echt tussen jouw oren hoor, ik zal nooit claimen of pretenderen dat een build een Seiko model is (want dat is duidelijk niet het geval). Het gewoon 1 stap verder dan het maken van een mod. Bovendien een mod is soms dusdanig aangepast dat je het origineel ook niet meer herkent. Wat is dan het verschil dan nog tussen de twee?

Dit is toch wel het gezelligste topic van HF aan het worden zo :smirk:

6 likes

9 likes

Heren,

Ik denk dat we nu in deze fase zitten:

4 likes

Terwijl we dit beogen…

8dd99225e6d4f167b06af1bd77a110cc

Er is nog wel een verschil tussen het werkwoord bitchen en het zelfstandig naamwoord bitch.
Dat jullie er aan andere mening op nahouden is prima maar laat het wel een clean fight blijven.

1 like

Graag vanaf hier weer on topic. Best gezellig natuurlijk maar het eindigt altijd weer met hetzelfde oeverloze overtuigen van elkaar.
Dank!

14 likes

Nog steeds blij mee :heart_eyes:

En zelf samengesteld en in elkaar gezet.

11 likes

Lekker man :star2:

Dat maakt het altijd net dat beetje leuker! :+1: Scherp detail ook; die goud kleurige dag/datum. :slight_smile:

(Het kan soms wel wat uit de hand lopen :stuck_out_tongue: )

5 likes

Het begon zojuist te jeuken en wilde alvast wat gaan oefenen met de bezel die ik er bij had gekregen. Met alle tips in acht neming ben ik voorzichtig te werk gegaan… en ja… kan niet wachten op de pers hahaha die miste ik nu wel :sweat_smile: maar het is uiteindelijk gelukt.

14 likes

Die ‘klik’ uiteindelijk is fijn, toch? :wink::+1:t2:

2 likes

In het begin even schrikken, maar dat hoorde ik wel vaker in tutorials op Youtube haha. Maar die klik is uiteindelijk heel bevredigend haha.

2 likes

Lekker bezig! :ok_hand:

Hier doe ik zo gezellig met je mee. De bezel en insert landen over ongeveer een uurtje op de mat, maar het horloge is er al klaar voor :grin:

6 likes

Ben benieuwd wat je binnen krijgt. Wel laten zien hè?

Mijn bezel en insert komt dinsdag binnen, gereedschap maandag en de bestelling van Monsterwatches is nog onbekend. Bestelling was al wel ingepakt, maar nog geen verzendbevestiging ontvangen.

1 like

Dit is wel klein in vergelijk met mijn andere bouwwerken in en rond mijn huis.

Maar wat jij hebt gedaan met het aangepaste datumwiel voor je Scuba mod, daar heb ik respect voor❗️

Vind alleen de gekozen chapterring niet mooi.
Een lichtblauwe zou meer passen.


Deze komt van Marxon88 via eBay vandaan.
Mocht je toch nog wat eraan willen verbouwen :upside_down_face:

:heart_eyes:
Ben niet 100% tevreden. De AM gouden MM wijzers zitten er een beetje krom op. Maar het werkt, dus rommel er niet meer aan.

Behalve dat het gelukt is, hij is ook goed gelukt❤
Mooi glaasje trouwens❗️

Zou er zelf verder (voorlopig) niks aan veranderen.
In plaats daarvan zou ik nog een kast kopen, en daar volledig op los gaan.

3 likes

2 likes

Uiteraard! Anders zou ik niet durven om het te teasen :grin:

1 like

11 likes

Mooi hoor!

1 like