Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Dat kan niet, die zit in mijn Seiko mod :grimacing:

2 likes

Volgens mij had @HanDavinci nog een skx011 plaat met wijzers liggen.

2 likes

Ik krijg de oem insert niet in de oem bezel… Iemand enig idee hoe dit kan en hoe het kan worden verholpen?

2 likes

Waarom had je hem eruit gehaald??

Én zelfs inclusief SKX011 chapter ring en zwarte Yobokies wijzers.

@bordewolf weet mij wel te vinden. :beers:

2 likes

Omdat hij volledig gemod wordt en er er een zwarte ghost ingaat ipv een Pepsi.

Ik ben zelf ook enorm benieuwd hoe het modden van een seiko in zijn werk gaat. Ik heb onlangs een seiko mod via ebay besteld en krijg ik dit binnen… Ik denk daar gaat mijn geld…

Ik hoorde wat rammelen en gelukkig, het zat erin:

Ik heb eind december via een forum lid een seiko aangeschaft, een origineel model/geen mod, en voelde daar toch geen klik en die mag weer verkocht worden. Het was een batman model. Ik vond het net wat te veel zwart hebben in tegenstelling tot het pas aangekomen horloge.
Het model wat nu weg mag is en blijft mooi, maar de modded one lijkt me net wat mooier.

Nu wil ik aan de hand van het horloge dat binnen is een begin maken om mijn eigen mod te bouwen. Dit weekend wordt een heerlijke ‘ik ga mod videos op youtube kijken’ dag en wil langzaam maar zeker onderdelen en de benodigde tools gaan kopen. Ik heb namelijk een aantal mooie mods gezien, waarvan er 1 toch wel bovenuit springt: The Great Wave of Kanagawa".

3 likes

Vind die batman wel wat hebben. Daar een knappe bruine nato op ofzo :drooling_face:

1 like

Ja die is zeker knap :grin: als ik zo benieuwd mag zijn die micro. Is die voor je job of stream je? :smile:

1 like

Benieuwd zijn mag altijd. Nee ik stream het niet. Ik geef dagelijks webinars en seminars voor mijn cursisten.

2 likes

Oh oke :sunglasses:

1 like

Und gefunden!
Dank

1 like

Hele toffe mods! :+1:t2::+1:t2:

1 like

7 likes

Yep! Cool!
Die ga ik weer maken maar dan met ‘slechts’ SKX spullen :sunglasses:

1 like

Deze zou ik terugsturen, want dat lijkt mij geen Seiko.

4 likes

Dit is hoe de crown guards zijn op mijn Skx.

Als ik de foto van mijn oude 7002-7001 bekijk heb jij die een te pakken… Het is dus geen SKX maar de voorganger van. Draait de bezel toevallig beide kanten?

2 likes

Nee alleen met de klok mee.

Dan klopt het sowieso niet… Een bezel gaat tegen de klok in (meestal).

1 like

Dat vond ik ook al zo vreemd. Ach, wordt een leuke cadeautje voor mijn neefje dan.