Andere dial gaat 'm echt afmaken.
Dit is toch ook weer gewoon een replica plaat?
Ja erg hè
Net deze topper binnengekregen, met dank aan @Watch2Morrow en de vrienden van PostNL.
Ik kreeg er ook deze custom built NATO strap holder bij met een paar NATO’s én een leuk armbandje. Wat een prima kerel toch.
Ohja en dank aan @Rubennnv voor de sluiting! Maakt het helemaal af (en draagbaar, zo’n Oyster zonder sluiting dragen is gewoon problemen opzoeken)
Hahah, dat is een tripod voor je telefoon om coole foto’s mee te maken.
Enjoy
Yup. Leuk spul. Heb er al wat bij weg besteld inmiddels.
Heb er nog een dial van liggen die ik niet gebruik
Ahh jij hebt hem overgenomen van Metin! Gave mod! Veel draagplezier
Iemand hier een idee of de kroon/stift van een SARB059 best aangepast (stukje ingekort) wordt om met zo’n NH35 uurwerk lekker te werken?
Ik mis de “klik-actie” wanneer je de kroon uittrekt, werking is verder prima (en heb die ook al met Metin besproken op de app, geen zorgen jongens, komt helemaal goed hoor)
@HanDavinci , jij een inzicht?
Nu al klagen?
Maar als je de klik mist bij uittrekken heeft niets te maken met de lengte van de stift toch?
De SARB059 stift is de enige die zo plug&play past op de SKX kast. Waarom is die ingekort? Dat hoeft niet.
Anders kun je op Seikomods.com wel een losse stift en kroon kopen.
Nee, maar de stift kan wel wrecked zijn.
Is niet ingekort hoor. Ik vroeg me af of dit eventueel nodig zou zijn, omdat ik dit soms lees (voor andere configuraties dan allicht).
Ik maak me ook niet teveel zorgen hoor, horloge werkt verder prima en is sexy as fuck.
Incoming. Geen idee of het werkt
Ik wil buikpijnvrij bezels kunnen poppen.
Drie inserts gekocht voor de MM300 mod. Coke, faded grey (gaat het worden na een schimmelreiniger badje) en ceramic black.
En dan knijp je m eraf? Moet een randje tussen passen of zo?
Ben benieuwd!
Hier zit een verhard randje op. Dat plaats je tussen bezel en kast. Knijpen en trekken maar.
Ben benieuwd als het werkt neem ik er ook een, de bezel is altijd gedoe
Keep you posted