Dit ziet er (zoals eerder gezegd) heel cool uit Roy. Zou ook prima staan in een SKX kast zonder crownguards
Dat is volgens mij niet de standaard insert, klopt dat? Ben in elk geval benieuwd welke het is
Klopt, dit is ‘m: https://www.dlwwatches.com/collections/bezel-inserts-skx007-srpd-flat/products/ceramic-insert-skx-tuscan
Standaard is ‘t deze:
Haha, leuk…
Is dat een wijzerplaat waar een sticker opgeplakt is, of een originele plaat?
Heb je dit plaatje van internet en ga je hem laten nabouwen? of heb je in een programma een voorstelling gemaakt?
Ik heb hem via de @HanDavinci modgenerator. Volgens mij maakt hij ze in Photoshop. Dure aangelegenheid wel…
Dat is toch zo’n apparaat waar je 3 speciaalbiertjes in moet gieten en er dan een klap op moet geven en dan gaat ie aan het werk?
In het echt gaat hij mooier worden @Drebin. Proporties van deze Photoshop zijn niet helemaal lekker.
Nee.
Ik wilde gewoon @Drebin even laten zien hoe het stond met rode en zwarte secondewijzer, dus in een paar minuten de onderdelen bij elkaar gesleept.
Google eens op MAD paris, doe het niet als je net gegeten hebt.
Ja wat een rare bende…
Je zult bedoelen Seiko onderdelen “Hussellaar”
Eén keer L is voldoende in Husselaar. Als je mij een titel wil geven wil ik geen spelfouten zien.
Ik doe meestal die 3M dingen (als ik ze heb). Plakt prima. Gaat er echt niet zomaar afvallen met duiken lijkt me. Wasbenzine lost de lijm wel op mocht t nodig zijn.
Geen idee. Maar als je zo’n 3M ding hebt, waarom dan beginnen aan hypocement als je daar twijfels over hebt…?