Die 3m stickers zijn echt erg dun
Dat is bij mods zelden het geval.
Heb je al dunnere pushpins geprobeerd.
Bij die van SeikoMods is ook erg weinig plaats tussen kast en pinnetjes.
En met gebogen pennen?
Die heb ik niet. Denk ook niet dat die passen in zo’n stugge band.
Hij is trouwens al een soort van on hold voor een lid
Is dat trouwens die platte caseback?
Jup.
Pinnen zijn er volgens mij van 8 tot 32 mm dikte .
Moet toch een passende bijzitten denk ik .
Volgens mij zijn de pinnen het probleem niet…
De Namoki pinnen pasten niet. Crafter ook niet. Andere dunnere weer wel. Maar die waren weer te dun waarschijnlijk.
Geen idee of het veel verschil maakt. Zo ja, haal ik ‘m uit de verkoop om wat setjes te proberen.
Namoki / crafter zal 2,5 mm zijn .
Denk dat je 1,8 mm of 2,0 mm nodig hebt .
1,5 en 1,8 heb ik liggen .
Pm me maar even je adresgegevens , dan stuur ik je morgen wel even van ieder een setje op .
Ik kreeg dezelfde reactie, bij een ander bedrijfje gevraagd (namoki of dlw). Ik heb een gemodde SKX031 waar niet de 3M tapejes voor verkrijgbaar zijn (ik kon ze tenminste niet vinden) dus heb daar GS hypocement voor gebruikt. En dat werkt prima! Ik zou alleen op 3M tape houden als die in die maat verkrijgbaar zijn, is minder gepruts/handwerk in mijn ervaring (of minder risico op fouten).
Naar mijn weten wel, het wordt ook voor sieraden gebruikt en voor het bevestigen van glas aan een case (indien geen klemverbinding mogelijk is)
Tof om te zien dat er zoveel modders hier op het forum zitten!
Nadat m’n SKX031 ietsjes te reflectief voelde heb ik het glaasje vervangen, en eigenlijk was daarna het hek van de dam. Eerst stealth gegaan maar nu toch weer richting wit.
Toen ging het knagen verder en wilde ik een SKX013 maken in de stijl van een BB58. En zo geschiedde, met van de week een juiste wijzerplaat en wijzers (rosegoud kon ik lastig vinden…)
En nu? Nu komen onderdelen binnen om van een SNKL een baby grand seiko te maken. Geen NH36 zoals de anderen, maar eens proberen met een NE15.
Hoe is de lume op die witte DLW plaat links? ik overweeg de no-date variant in een Invicta 1953 te proppen
Ik vind hem prima, maar wat bedoel je precies ‘hoe is de lume’? Matcht 'ie qua intensiteit met de wijzers: ja! en mooi intens? ja!
Jij weet zelf het antwoord ADHDramos.
Ik denk dat je eerste mod gruwelijk fout gaat, omdat je dit zegt:
Dat is vragen om ellende.
Morgen of overmorgen een mod voor @Drebin bouwen, zin in!