Rood, groen en zwart blijven. De rest gaat zo in de sale
Vandaag mijn eerste full mod afgemaakt! De wijzers matchen net niet, maar had er al 3 eerder geprobeerd die allemaal nog erger waren. Ik zal binnenkort een volledig topic aanmaken, het is allemaal nogal een heisa geweest

Alvast bedankt voor iedereen die mij advies en hulp heeft gegeven!
Persoonlijk vind ik dat niet zo heel erg als er een beetje verschil in zit. Je geeft een vintage uiterlijk aan het horloge en bij vintage modellen zie je vaker een verschil tussen de wijzers en de wijzerplaat.
P.S. je kan volgens mij altijd nog met sojasaus aan de gang, toch @HanDavinci?
Heb gewoon een extra setje gekocht. Wie weet pakken die beter uit. Mochten die beter zijn gaan die er lekker op
Die kast is gewoon gemaakt voor nato’s
Staat top idd
Even de goede kleur face foundation bij Kruitvat doet wonderen
Dat is wel een goeie! Ga eens kijken
Hoe blijft dat zitten??
Erop smeren met een wattenstaafje oid en dan even aan drogen. Dan het Chrome deel vd wijzer mooi schoon vegen. Blijft goed zitten hoor … Weet zo even niet of ik van mn vrouwtje waterproof of normale heb gebruikt
Ja!
Seiko vrienden, mag ik in dit topic ook iets vragen (en dus niet showen) rondom het modden? İndien ja, lees vooral verder. İndien niet de bedoeling, mag iemand met TL3 mij in een hoekje zetten
Gisteren via @DrSpeed een ontzettend toffe SNZH57K1 binnen gekregen. Wat een tof apparaat, de kleuren, de bezel. Het klopt gewoon!
Maar stiekem wil ik toch wat doen! Laten doen is denk ik de bedoeling (twee linkerhanden hier) waarbij het mij vooral gaat om de wijzerplaat en de wijzers.
Originele huidige (toe)stand:
Gewenste mod: dan gaat het eigenlijk alleen om de wijzerplaat icm Skeleton zwarte wijzers
De grote vraag: kan dit überhaupt op de SNZH57
Experts, teach a brother
Heel gaaf hoe is de click van de bezel, het geluid.
Iets zachter/soepeler dan standaard. Genoeg weerstand bij draaien ook, gewoon goed
Ja, het kan. Nee, ik zou het niet doen.
Thanks for sharing! Ik heb me suf gezocht op het web rondom het “hoe” voor dit specifiek model (SNZH57K1) en kwam eigenlijk niet verder dan de Fifty Five Fathoms mod (die ik ook leuk vind, maar niet echt een ander look vind)