Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Troost je, ik vind dat nog steeds verschrikkelijk werk. Die kleine witte tandwieltjes zijn ellendig.

2 likes

Mooi, heel mooi!

13 likes

:+1:t3: :+1:t3: :+1:t3:

Insert is een saffier?

1 like

Ik denk het niet, maar het zou kunnen.

2 likes

Alleen is dat helaas geen OEM maar aftermarket :sweat_smile:

2 likes

Ze zullen toch niet liegen op de interwebs?? :joy:

1 like

Maar goed dat gaat voor mij natuurlijk net zo zeer op. Maar ik dacht dat OEM SKX inserts uberhaupt niet los te koop zijn alleen incl bezel. Daarnaast zijn de pip en kleur niet spot on.

3 likes

Aan tafel, :fried_egg: time!

9 likes

Correct, en die zijn nog vrij prijzig ook vandaar dat veel mensen een aftermarket alternatief kiezen

Ik heb straks een OEM Pepsi over. Laat maar weten.

Deze :point_up_2: is wel ok toch @koekoek?

3 likes

Ik heb flink ruzie gehad met dat type secondenwijzer.
Gaat het bij jou altijd goed??

Waar haal je die vandaan? En de prijs?

Staat wel erg mooi hoor

1 like

Thnx. Er zit straks een flat sapphire voor sloped bezels in. Dan past de Pepsi niet meer.

1 like

Hulp vragen is altijd goed maar of het in jouw geval zin heeft is een tweede :grin:

2 likes

Dat staat ook op dit zakje:

Voor 6$ en in de beschrijving aftermarket. Bezel inserts worden zo niet los door Seiko verkocht

Modden is niks voor mij. Ik vind het leuk om te zien bij anderen maar niet voor mijzelf. Ik heb voor de grap ns een bezeltje omgewisseld van een vintage. Maar weer meteen terug gedaan.

In de zin van zinvol grapjurk

Joah, met wat geduld en een loep voor mijn oog. Ik moet het wel kunnen zien.

Nog twee foto’s met de iPad Pro geschoten. Door het top hat glas verdwijnt de chapter ring als je recht op de dial kijkt. Heel tof.

11 likes

NE15 was GBP 90, say 105 euro. Maar verzendkosten komen er dan nog bij (15eu+), en die TAKKE importkosten + daarbij komende flinke kosten bij de koerier sinds Brexit is toegepast sinds begin dit jaar. Precieze kosten daarvan voor het uurwerk kan ik daar niet voor berekenen gezien het onderdeel was van een grotere bestelling.

1 like

Een HF-held is lekker bezig voor me. Flat sapphire for sloped inlays zit er nu in :white_check_mark:

Dat blauwe AR ziet er gaaf uit :ok_hand:

Volgende week gaat hij de gele dial plaatsen. Ben benieuwd of het een match gaat worden.

11 likes

nice!

heeft die zilveren sumo plaat nou zwart-omranden indices? of toch gewoon staal?
ik zoek nog een nieuwe plaat…

Die zijn zwart Bor. Maar het is de vraag of hij vrijkomt. Wil eerst die gele dial (met stalen omranden) eens in deze kast zien.

1 like