Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Gaaf! Welke kast is dit?

Weet ik niet precies, kwam als ik het goed herinner van eBay volgens de maker

1 like

Idd gaaf. Ik vind de cocktail platen vaak gaaf, maar de kasten niet te pruimen.

3 likes

Mooi man, zag m al op Reddit voorbij komen als mod, het broertje van de Florijn lijkt het wel :smiley:

2 likes

Nieuwe bezel gebaseerd op de Seiko SNR029 LX Diver en keramische lumed Seamaster insert. Heb nog een saffierglas ervoor, moet er alleen nog in gezet worden.


6 likes

Deze is zeer geslaagd inderdaad.

1 like

Ik heb pas voor een maat van mij het glas vervangen en er een bezel insert van monster watches in gedaan. Het is niet veel, maar het maakt een groot verschil.

14 likes

Super mooi man :ok_hand:

1 like

Thanks Andre!

Zo te zien kom ik binnenkort een bakkie doen :smiley:

1 like

Veel nagedacht wat te doen met die bloedmooie dial die ik recent binnen kreeg. Wilde eerst m’n SNZH57K1 er voor ‘opofferen’, maar daar is hij gewoon te mooi voor…

En daarbij kwam ook dat deze dial bijna niet te lezen valt zonder hulp haha, en ik draag een horloge ook om gewoon te zien hoe laat het is…

Denk dat ik de juiste combi heb gevonden, ben benieuwd wat jullie ervan vinden?

3 likes

:crazy_face:
Mocht je die van Westfalia kopen, bewaar van deze dan de ronde persjes.
Die van Westfalia is niet zo geweldig met het verwijderen van glaasjes.

Of in een Skx kast en dan net een lumed chapterring, en eventueel lumed bezel:

3 likes

Ook tof inderdaad, wist niet dat er al lumed chapter rings op de markt waren haha!

1 like

Die wijzerplaat is vrij druk en niet mijn smaak, het zijn kunststukjes dat wel. Is dit een lumed versie?

Namoki heeft er onlangs een trits toegevoegd

1 like

De mannen van Red5 hebben de zwarte versie van de SNZG-kast aangepakt met dezelfde dial zie ik nu. Ik vind het mooi geslaagd, niet te druk en goed leesbaar zo! We gaan er voor :smiley:

https://www.instagram.com/p/CKq7XuqrioG/?igshid=1kvehdlagzeoi

2 likes

Xiaomi gang😎

1 like

Hahaha scherp!!

Zie af en toe onderdelen van L C B I voorbij komen. Via de site kom ik er niet ver mee bij de shipping. Hoe krijgen jullie het spul hier. Wil wel zon mooie insert.

Er staat een gave SLA035 (pvd mm300) te koop.

Misschien dat ik een Namoki zwarte kast moet kopen voor mijn aanstaande Willard-mod… :thinking:

Ben normaal niet zo van de zwarte kasten, maar dit lijkt me toch wel wat…

2 likes

Nee de wijzerplaat zelf is niet lumed, maar door titanium cut wel ontzettend dynamisch qua lichtinval en verkleuring, zie hier een voorbeeldje:

https://www.instagram.com/p/CIwxnA-rtHm/?igshid=16h8dqoqzcqyw

1 like