Show je Seiko mod of build (Deel 2)

1 like

Zomer bling :sunglasses:

13 likes

Goedemorgen!

12 likes

16 likes

Iemand hier al plannen voor de GMT?

Ik heb hem al klaar liggen. Alleen nog een uurwerkje en wijzer.

11 likes

Zekers :grin:

8 likes

Uurwerkjes geswapt en hiermee een Dao-mod gewijzigd. Shame on me! :sweat_smile:

(Maar stiekem is zo’n glossy zwarte plaat ook wel lekker hoor!)

5 likes

Vandaag maar eens de zomerknaller om. :sun_with_face::red_circle:
Rode AR is echt onmogelijk om goed op de foto te krijgen :sweat_smile:

6 likes

6 likes

5 likes

Een (gedeeltelijk) rode secondewijzer zou hier wel erg mooi op staan

1 like

Da’s oranje :upside_down_face:

1 like

Hij is nog steeds aanwezig in huize JuKo en ben er nog steeds net zo blij mee!

9 likes

Haha, het werd helaas tijd. De batterij indicatie van mijn oude iPhone Xs ging alle kanten op en hij viel regelmatig zomaar uit. Dus ik had vandaag maar besloten een 13 Pro te halen. Zo kan ik er wellicht net iets betere foto’s uit halen hahaha.

Een nadeel: ik was keihard aan het sparen voor een Tudor… dat wordt nu dus weer even uitgesteld :sob:

2 likes

Hahaha ja. Die Apple employee vroeg nog of ik niet een Pro Max wilde hebben… dan kun je net zo goed een iPad Mini kopen :rofl:

Ik vind de 13 Pro ook aan de grote kant, maar die camera is waar ik voor ging. En voor filmen is die echt fantastisch. Ik vind het namelijk ook erg leuk om korte cinematography video’s te maken.
Met de Xs had ik al leuke filmpjes gemaakt in Ijsland, maar mistte af en toe nog wat mogelijkheden. De 13 Pro vult mijn wensen prima aan!

Wat wel grappig was: normaal zie je in de Apple store iedere medewerker met een Apple watch rondlopen. Die vent die mij hielp had een Cartier Santos om. Ik vroeg er naar en dat vond die duidelijk leuk! De iPhone deal was binnen 2 minuten rond en betaald en daarna hebben we nog 20 minuten staan ouwehoeren over horloges :grin:

3 likes

Hier zijn ‘oudere half broer’ :wink:

9 likes

Netjes heel mooi 5je. :+1:

1 like

Bijzonder goed geslaagd zeg!

Supergaaf.

1 like