Great White
en de nieuwe serie komt er ook al weer aan
Toffe kast. Namoki?
Yup
Ziet er leuk uit.
Yup zeker weten. Heb er helaas te weinig tijd voor anders zou ik veel meer doen met modden.
Zit wat in ja. Ik doe er ook geen dagen over maar in de avond heb ik er geen zin in en overdag ben ik te druk. Heb 2 rennende kids hier dus lekker op je gemak met die kleine onderdelen bezig zijn is haast niet te doen.
Een nieuwe Seiko? Neuh bedankt. Ik ben niet zo’n fan meer. Misschien komt er in de toekomst nog wel een mod maar teveel betalen voor een slecht afgewerkte limited van 5000 stuks doe ik niet meer.
Nu ga ik even onderduiken want ik heb nu vast een hoop mensen boos gemaakt
Nee hoor. Ik koop ook geen nieuwe Seiko’s meer. Vroeger was alles beter.
Zonder dollen is de betaalbare fun er wel vanaf. Als je onder de 300 een toffer 6R sport-dresser kon kopen of een lekkere 200m duiker voor 170 en dat vergelijkt met nu klopt het inflatie plaatje niet helemaal.
Dan maar zelf maken, toch?
Pcies. Zo zie ik het ook.
Zo’n horloge zelf maken is ook niet gratis natuurlijk. Plus als je er van af wilt is dat vaak ook lastiger. Nieuw tegen listprijs is het huilen maar de prijzen tweedehands of online zijn veel beter.
Klopt. Ik heb een sarb gekocht onder de 400 nu. Prima toch?
Dat valt nou best mee
Die van jou zijn netter denk ik om eerlijk te zijn.
Inclusief brakke uitlijning
zou wel tof zijn en veel mogelijkheden bieden, dan ga ik misschien ook maar eens de modspullen weer uit de kast trekken.
M’n bezel draait nog amper. Als eens eraf gehaald en opgekuist, maar geen effect.
O-ring invetten?
Dat en soms ligt de oring er niet goed in.
Klik spring goed gemonteerd?